• Προφίλ

  • Who's Online

    3 visitors online now
    0 guests, 3 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#016 – Flare

Ώρες Πτήσης: 13
Πτήση: #11
Ημερομηνία: 28/11/2013
Αφετηρία: LGMG (Μέγαρα)
Πορεία: Local flight
Προορισμός: LGMG (Μέγαρα)
Ύψος πτήσης: 1000′
Αεροσκάφος: SX-ARA

Για μία φορά ακόμα ο καιρός ήταν καλός. Πάλι ο μαθητής είχε ξεχυθεί στους δρόμους της Αττικής και λίγο πριν τα Μέγαρα χτυπάει το τηλέφωνό του. Ήταν ο Γ.Π. Φοβήθηκε μήπως το ακυρώσουν αν και ήταν ήδη κοντά, αλλά τελικά το μόνο που ενημέρωσε ήταν ένα δεκάλεπτο καθυστέρησης. Αυτό του έδωσε τον χρόνο να ετοιμάσει το σχέδιο και να ξεκινήσει την εξωτερική επιθεώρηση. Στη πίστα ήταν το SX-ARA και τον περίμενε. Μία διαφοροποίηση του προγράμματος όμως ήρθε από τον υπάλληλο της Υ.Π.Α. κατά τη κατάθεση του σχεδίου πτήσης. Λόγω στρατιωτικών ασκήσεων δεν ήταν εφικτό να κατατεθεί σχέδιο για “Local Flight”. Μαύρες σκέψεις άρχισαν να περνάνε από το μυαλό του αλλά αυτές λύθηκαν μετά από επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου.

Λίγα λεπτά μετά το SX-ARA είχε εκκινήσει για το Run-up. Εκεί αφού ξέχασε 6 items από το Checklist πήρε άδεια για να φτάσει στο σημείο κράτησης του 26L. Στο σημείο εκείνο ενεργοποίθηκε η κομπίνα του σχεδίου πτήσης. “RMK/ Requesting touch and go at LGMG”. Ζητήθηκε τροποποίηση του σχεδίου και αντί για προορισμό την Αίγινα (EGN), παραμονή στον κύκλο για touch and go. Αυτό έγινε αποδεκτό από τον πύργο και ταυτόχρονα όλοι ήταν καλυμένοι σε περίπτωση όπου γίνουν ασκήσεις από τα ελικόπτερα.

Η σημερινή πτήση είχε 8 touch and go και μία full stop landing. Ο μαθητής χρηιμοποίησε την υπόδειξη από τη τελευταία πτήση του Γ.Π. για να μένει aligned στο centerline. Ένα μικρό θεματάκι στο “σημάδι των αριθμών” το είχε αλλά… Επίσης είχε καλές ταχύτητες ανόδου και οι 3-4 προσγειώσεις ήταν καλές. 2 προσγειώσεις ήταν λίγο …τρανταγμένες και γενικά οι τελικές υστερούσαν λίγο σε ταχύτητες.

Πλέον ο μόνος τομέας που χρειάζεται βάρος στην εκπαίδευση του μαθητή ήταν το flare. Όλα τα αρνητικά που περιγράφονται παραπάνω έχουν σαν κύριο ένοχο την μη εξοικείωση με το flare. Αν και αυτό περιλαμβάνει ένα μικρό κομμάτι του κύκλου, είναι το βασικότερο και αυτό όπου θα κάνει την προσγείωση να λέγεται προσγείωση, και αφού γίνει, να την χαρακτηρίσει ως καλή, ασφαλής, κακιά, επικίνδυνη ή ότι άλλό.

Γενικά η βελτίωση ήταν εμφανής. Παραλίγο να χρειαστεί να πληρώσει μασάζ για την “πληγωμένη” μέση του Γ.Π. από αυτές τις 2 προσγειώσεις. Το θετικό ήταν ότι σε καμία προσγείωση δεν βοήθησε ο Γ.Π. και πλέον το ραντεβού που δώθηκε για την επόμενη φορά, περιλαμβάνει flapless και flapfull προσγειώσεις. Θεού θέλοντως και καιρού επιτρέποντως βέβαια…

Comments are closed.

Copyrighted Image