• Προφίλ

  • Who's Online

    2 visitors online now
    0 guests, 2 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#020 – Επόμενη πτήση: Solo Flight

Ώρες Πτήσης: 16
Πτήση: #14
Ημερομηνία: 12/12/2013
Αφετηρία: LGMG (Μέγαρα)
Πορεία: Local flight
Προορισμός: LGMG (Μέγαρα)
Ύψος πτήσης: 1000′
Αεροσκάφος: SX-ARA

Ο μαθητής ξύπνησε όπως πάντα στην ώρα του, για τις μέρες που έχει πρωινή πτήση. Έτσι έπειτα και από την τηλεφωνική επιβεβαίωση του Γ.Π. είχε βρεθεί στα Μέγαρα λίγο πριν τις 9. Στο ερώτημα του προς τον Γ.Π. για το αν ξεκινήσει να συμπληρώνει το σχέδιο πτήσης, ο Γιώργος του είπε ότι θα το καταθέσει ο ίδιος. Πριν από αυτό όμως έπρεπε να κάνει το Pre Solo Flight Test. Περίπου 15 ερωτήσεις στα Αγγλικά. Άλλες ήθελαν απλά να συμπληρώσει λίγα λόγια (κυρίως ταχύτητες και λοιπά χαρακτηριστικά) και άλλες ανάπτυξης (emengercy checklists κλπ). Λίγα λεπτά μετά, ο Γ.Π. συμπλήρωνε τη βαθμολογία στο κουτάκι: 95%. Χαμογέλασαν και οι δύο και ο μαθητής ξεχύθηκε στη πίστα της γενικής αεροπορίας για το Preflight inspection. Ήθελε τυπικά περίπου 30 με 40 λεπτά για να μπορεί να κάνει το σόλο και τι καλύτερο από να “γράψει” αυτά τα λεπτά στον κύκλο του 26L.

Εκκίνηση, τροχοδρομιση και runup κύλισαν καλά. Την άδεια για την “είσοδο και γραμμή στον ενεργό” τη ζήτησε ο Γ.Π. και ενημέρωσε ότι ενδέχεται ο μαθητής να προβεί και σε solo αργότερα. Ο μαθητής δεν αγχώθηκε ακούγοντάς το, και έτσι προχώρησε στο line up και before takeoff checklist. Εκεί συνέβη ένα πρωτοφανές λάθος του μαθητή. Έγινε rotate 10 κόμβους νωρίτερα. Δεν έγινε από μόνο του δηλαδή. Ο μαθητής το έκανε αλλά το κατάλαβε και τουλάχιστον οριζοντίωσε για να κερδίσει ταχύτητα. Ευτυχώς η παρασπονδία αυτή δεν τον έριξε ψυχολογικά και επίσης (το σημαντικότερο) δεν δημιούργησε κάποιο κίνδυνο ή ατύχημα).

Περνώντας τα 500 πόδια και στρέφοντας το SX-ARA αριστερά για το crosswind και την είσοδο στον κύκλο τα υπόλοιπα πλησίασαν την ρουτίνα. 8 προσγειώσεις όπου σε καμία δεν βοήθησε ο Γ.Π. και θα τολμούσα να πω η μία πιο μαλακή και smooth από την άλλη. Ίσως 1 με 2 προσγειώσεις να ήταν οι χειρότερες που και πάλι αν κράταγες ένα ποτήρι νερό δύσκολα θα το έχυνες. Το ευχάριστο ήταν ότι υπήρχε ένα γλυκό crosswind περίπου 10 κόμβων από 40 με 60 μοίρες πορεία από τον διάδρομο και ο μαθητής κατάφερε να ανταπεξέλθει. Το δυσάρεστο ήταν ότι ο άνεμος είχε αρχίσει να ανεβαίνει και έτσι πριν το ρολόι του αεροσκάφους συμπληρώσει μία ώρα λειτουργίας ο μαθητής είχε πατήσει στον 26L για full stop αναβάλοντας το solo για την επόμενη φορά.

Πρώτη φορά που ο Γ.Π. δεν είχε καμία παρατήρηση και αυτό έδωσε χαρά στον μαθητή. Δευτερολογώντας, ο μαθητής παρατήρησε ότι αυτή τη φορά αν και κράταγε το ύψος του στο βασικό και στην αρχή της τελικής, εκεί εν τέλει έχανε ότι είχε κερδίσει και έφτανε λίγο την το trheshold του διαδρόμου χαμηλός με αποτέλεσμα να χρειάζεται κινητήρα, πράγμα που σε περίπτωση ανάγκης δεν θα το έχει. Ο μόνος λόγος που το αναφέρω είναι για να μην ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Έχοντας περάσει τις 16 ώρες ο μαθητής είναι έτοιμος… Η επόμενη ώρα πτήσης θα είναι σίγουρα αξέχαστη. Τα λέμε εκεί.

Comments are closed.

Copyrighted Image