• Προφίλ

  • Who's Online

    3 visitors online now
    0 guests, 3 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#034 – Κύθηρα

En routeΏρες Πτήσης: 48
Πτήση: #29
Ημερομηνία: 22/02/2014
Αφετηρία: LGMG (Μέγαρα)
Πορεία: EGN – POROS – YDRA – VELOP – LGKC – VELOP – YDRA – POROS -DAPORI
Προορισμός: LGMG (Μέγαρα)
Ύψος πτήσης: 1500′ – 4500′
Αεροσκάφος: SX-ARD

Βίντεο από τη πτήση

Ο μαθητής έχοντας ήδη πετάξει με δεύτερο εκπαιδευτή, σήμερα θα πετούσε με τρίτο. Με τον Χ.Μ. είχε μιλήσει και παλαιότερα όταν είχαν πάει επίσκεψη στο Ελ. Βενιζέλος. Επίσης είχαν συναντηθεί λίγο στα ενδιάμεσα των πτήσεων του μαθητή με τον Γ.Π. στα Μέγαρα. Μία μέρα πριν ο μαθητής έμαθε τον προορισμό της πτήσης και θα έκανε την προετοιμασία. Ήταν η πρώτη φορά που θα πετούσε στο “απογευματινό” block και η πρώτη φορά που θα πήγαινε στα Κύθηρα.

Στις 13.30 ήταν ήδη στο αεροδρόμιο και έχοντας ετοιμάσει τη πτήση, χωρίς να αναλύσουν τα σημεία, επιβιβάστηκαν στο SX-ARD. Η πτήση περιλάμβανε την πορεία προς Κύθηρα, και την επιστροφή. Εκεί αναλόγως του καιρού αλλά και της κίνησης (αναμένονταν η Ολυμπιακή εκείνη την ώρα) θα έκαναν και ένα δύο touch and go, ένα full stop και επιστροφή στα Μέγαρα. Την ώρα της αναχώρησης, στα Μέγαρα ήταν και ο Γ.Π. όπου χαιρετηθήκανε με τον μαθητή.

Λίγα λεπτά μετά, ο μαθητής είχε κάνει και τα level off checklist και βρίσκονταν σε πορεία για Αίγινα. Από εκεί ζήτησαν άνοδο στα 2500′ όπου και τους δώθηκε. Η συμπεριφορά του α/φους ήταν καλή, ο καιρός επίσης και έτσι είχαν χρόνο να απολαύσουν τη θέα από το cockpit. Το σκέλος VELOP – Κύθηρα, ήταν περίπου 54 ναυτικά μίλια. Επίσης το VELOP είναι το πρώτο “σημείο” όπου θα περάσει ο μαθητής, όπου δεν είναι κάποιο ορατό σημείο στο χάρτη. To VELOP βρίσκεται στο σημείο όπου τέμνεται η 010 radial του VOR των Κυθήρων με την 148 του VOR του DDM (Διδύμου). Επίσης για τα 54 ΝΜ, θα χρειάζονταν να παραμείνουν στη 010 radial των Κυθήρων.

Οι επικοινωνίες του μαθητή ήταν καλές, και ήδη μετά τα Μέγαρα και την TMA Αθηνών, γύρισαν στο F.I.C. και μετά στην προσέγγιση της Καλαμάτας όπου και ανήκουν τα Κύθηρα. Όντας πλέον εν όψει με τα Κύθηρα, μιλούσαν πλέον με το AFIS των Κυθήρων. Τα Κύθηρα με 1044 πόδια υψομετρο και κατεύθυνση διαδρόμων 020 – 200 μοιρών από τον μαγνητικό βορρά, είχαν άνεμο 12 κόμβους από 290 μοίρες. Ακριβώς crosswind καθώς επίσης και αρκετά σύννεφα στο επίνεμο του 02. Αυτό ανάγκασε τον μαθητή να προσεγγίσει αναγκαστικά από την δυτική πλευρά, με τον άνεμο να τον “σπρώχνει” πάνω στο αεροδρόμιο, και να μπει σε μία κλειστεί σχεδόν circle-to-land διαδικασία για να βρεθεί ευθυγραμισμένος έπειτα και από ένα μικρό overshoot της τελικής στον 02. Εκεί με την απαραίτητη διόρθωση για τον άνεμο, έφερε το ARD να πατήσει με αρκετή ηρεμία στον διάδρομο και τον Χ.Μ. να λέει “Πάρα πολύ καλή προσγείωση! Πάρα πολύ καλή crosswind!”, γεγονός που γέμισε τον μαθητή χαρά.

Λόγω άφιξης της Ολυμπιακής, δεν έκαναν άλλη προσέγγιση και αυτή ήταν full stop προσγείωση. Έκατσαν λίγο στο αεροδρόμιο, συνάντησαν τον Αερολιμενάρχη, ήπιαν καφέ και επιβιβάστηκαν για την επιστροφή. Ο μαθητής έβαλε σωστή διορθωση για τον άνεμο, και αναχώρησαν από τον 20 αυτή τη φορά. Η διαδρομή για την επιστροφή ήταν εξ ίσου καλή με Κύθηρα, Καλαμάτα, FIC και ΤΜΑ μέχρι τον τελικό προορισμό τα Μέγαρα.

Στα Μέγαρα, έκαναν ένα touch and go όπου ήταν εξ ίσου καλό και ένα full stop με long final στον 26L. Λιγο αργότερα είχαν βάλει ήδη καύσιμο στο SX-ARD και ο μαθητής έδεσε το αεροσκάφος στη πίστα. Ο Χ.Μ. δήλωνε ικανοποιημένος από τον μαθητή, και ο μαθητής εξ ίσου. Σαν κερασάκι στη τούρτα, την ώρα εκείνη είχε προσγειωθεί και ο Γ.Π. όπου πιάσανε τη κουβέντα λίγο για τη προσγείωση. Κάπου εκεί ο μαθητής είχε φτάσει τις 48 ώρες, μέχρι την επόμενη πτήση βέβαια!

Comments are closed.

Copyrighted Image