• Προφίλ

  • Who's Online

    2 visitors online now
    0 guests, 2 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#053 – IR συνέχεια και …αποχαιρετισμός

Line up στον διάδρομο 27 του Ηρακλείου

Line up στον διάδρομο 27 του Ηρακλείου

Ώρες πτήσης: 106
Πτήση: #46
Ημερομηνία: 13/2/2015
Αφετηρία: –
Πορεία: –
Προορισμός: –
Ύψος πτήσης: 3000 – 12000′
Αεροσκάφος: SX-SIM

Ήταν πρωί Παρασκευής και 13 που πλέον δεν θυμάμαι τι καιρό είχε. Ο μαθητής είχε φτάσει στα Μέγαρα λίγο πριν τι 09.00 όπως συνήθως. Στη σχολή ήδη είχαν έρθει όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτές. Ο Γ.Π. είχε καθυστερήσει. Είχε καθυστερήσει τόσο, που ο μαθητής κοίταξε κλεφτά στο ημερήσιο πρόγραμμα να δει αν αρχικά έχει όντως μάθημα σήμερα και εάν τυχόν έχει γίνει κάποια άλλη αλλαγή. Επίσης τον παραξένεψε που ο Γ.Π. δεν είχε απαντήσει στο χτεσινό του μήνυμα που τον ρώτησε ποιό αεροδρόμιο να ετοιμάσει για το μάθημα.

Λίγο μετά της 9.20 ο Γ.Π. ήρθε και κατευθύνθηκαν και οι 2 στο δωμάτιο του εξομοιωτή. Ο Γ.Π. ανοίγοντας βιαστικά όλα τα συστήματα, του είπε ότι θα κάνουν μία ναυτιλία σήμερα και ότι αύριο θα φύγει. Ο μαθητής στην αρχή νόμισε ότι επρόκειτο για κάποια άδεια ή ίσως κάτι που απλά δεν κατάλαβε. Στην ερώτηση του “τι εννοείς ότι θα φύγεις;” η απάντηση έκρυβε καλές ειδήσεις. “Θα πάω συγκυβερνήτης στην S****air και θα συνεχίσεις με το IR με τον Ν.Β.”. Ο μαθητής δυσκολεύονταν να ξεπεράσει το αρχικό σοκ και τον αιφνιδιασμό αλλά από την άλλη χαίρονταν πάρα πολύ για τον εκπαιδευτή με τον οποίο είχε σχεδόν 79 ώρες (59 σε μονοκινητήριο και 20 σε εξομοιωτή) από τις συνολικά περίπου 106 ώρες.

Δεν έχει μεγάλη σημασία η πτήση, και τα λάθη που έκανε αλλά ούτε και αυτά που ήταν καλό. Συνοπτικά έκαναν μία ωραία αναχώρηση από τον 03L και βρέθηκαν στο SOREV (σημείο της TMA) της Αθήνας και κατέβηκαν νότια στο Ηράκλειο μέσω Μήλου (MIL) και ξεκίνησαν το Arrival από το σημείο EPALO της ΤΜΑ του Ηρακλείου. Ο μαθητής δεν έκανε ιδιαίτερα λάθη πέραν των νορμάλ και στα arc του αυτή τη φορά ήταν εντός των ορίων. Μετά από τη πτήση στο Ηράκλειο έκαναν και μία ακόμα στον εξομοιωτή με προορισμό τη Κεφαλονιά.

Η μόνη διαφοροποίηση ήταν ότι στην αναχώρηση από τα Μέγαρα αυτή τη φορά πήγε direct στο NDB της Αίγινας και από εκεί πήρε μπήκε στον αεροδιάδομο που μέσω Αράξου θα περάσει απέναντη στην Κεφαλονιά. Η πτήση ήταν εξίσου καλή με λίγα λάθη και εδώ. Μετά από 3 ώρες στο δωμάτιο του εξωμοιωτή είχε έρθει η ώρα του αποχαιρετισμού.

Ο μαθητής χαιρέτησε τον Γ.Π. με χαρά αλλά και μία κατάθλιψη καθώς δεν θα πετάξουν άλλο μαζί. Σαν χτές θυμόταν τη μέρα που ο Γ.Π. έκανε την πρώτη του πτήση (βλ. #002 – Πτήση εθισμού) αλλά και το Solo (βλ. #022 – Solo Flight). Επίσης με τον Γ.Π. είχε πετάξει και όταν πήγε με σχηματισμό τα Κύθηρα (βλ. #044 – Fly in στα Κύθηρα) αλλά και τον έβγαλε σε Solo πτήση ως τη Καλαμάτα (βλ. #045 – Solo πτήση στην Καλαμάτα). Αυτά είναι απλά κάποια από τα σημεία αναφοράς στην συμμετοχή που είχε ο Γ.Π. στην εκπαίδευση του μαθητή έως τώρα.

Εκείνη η επιστροφή από τα Μέγαρα δεν ήταν σαν τις άλλες. Ο καιρός είχε αρχίζει να χαλάει και αυτό προσέθετε μία επιπλέον μελαγχολία στον μαθητή κατά την επιστροφή. Ο Γ.Π. και ο μαθητής φυσικά θα κρατήσουν επικοινωνία και θα πέσουν και οι δύο με τα μούτρα στο διάβασμα. Ο μεν ένας (Γ.Π.) για τον τύπο του νέου αεροσκάφους, ενώ ο μαθητής για τις εξετάσεις του ATPL που θα αρχίσει να δίνει σε λίγες μέρες. Επίσης ο μαθητής θα συνεχίσει το IR με τον αρχιεκπαιδευτή της σχολής Ν.Β. που έχει πετάξει άλλη μια φορά μαζί (βλ. #037 – Stage Check).

H πρώτη φωτογραφία του μαθητή σε πτήση με τον Γ.Π.

H πρώτη φωτογραφία του μαθητή σε πτήση με τον Γ.Π.

Comments are closed.

Copyrighted Image