• Προφίλ

  • Who's Online

    1 visitors online now
    0 guests, 1 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#054 – IR Αθήνα – Καλαμάτα

LGKLΏρες πτήσης: 109
Πτήση: #46
Ημερομηνία: 17/2/2015
Αφετηρία: –
Πορεία: –
Προορισμός: –
Ύψος πτήσης: 3000 – 12000′
Αεροσκάφος: SX-SIM

Ο μαθητής είχε μιλήσει χτες με τον Ν.Β. για τη σημερινή πτήση. “Έλα και θα τα δούμε εκείνη την ώρα” του είπε και έδωσαν ραντεβού για το πρωί. Σίγουρα θα είχε ενημερωθεί για τη πορεία του μαθητή τόσο από τον φάκελό του, όσο και από τον Γ.Π. που θα τον είχε ρωτήσει. Ο μαθητής από τη πλευρά του ρώτησε 1-2 φίλους και συμμαθητές για να μάθει τι παίζει με τον Ν.Β. κατά την εκπαίδευση του IR. Μάλιστα το πρόηγούμενο βράδυ είχε περάσει αρκετή ώρα να κάνει Briefings στον εαυτό του ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμος για την πτήση. Ήθελε τόσο να κάνει καλή εντύπωση στον Ν.Β. όσο και να βγάλει ασπροπρόσωπο τον Γ.Π.

Λόγω κίνησης, έφτασε οριακά λίγο πριν τις 09.00 στο αεροδρόμιο, και ο Ν.Β. ήταν ήδη εκεί. Χωρίς να χάσουν χρόνο, ο μαθητής τον ενημέρωσε και από κοντά για το τι έχει κάνει και ο Ν.Β. ζήτησε να δοκιμάσουν να πάνε σε ένα αεροδρόμιο που δεν έχει ξαναπάει ο μαθητής. Επέλεξαν τη Καλαμάτα (LGMK) με εναλλακτικό τα Κύθηρα (LGKC). Αν και ο μαθητής έχει πάει και στα δύο στη πραγματικότητα, στο Sim δεν έχει πάει σε κανένα. Έκανε το σχέδιο πτήσης και επέλεξε και το επιθυμητό ύψος πτήσης και ξεκίνησαν.

Το αρχικό άγχος, άρχισε να το ξεπερνάει πάντα με τη βοήθεια του Ν.Β. ο οποίος έβλεπε ότι ο μαθητής αντέχει την πίεση και έτσι συνέχισαν από την τροχοδρόμηση και την απογείωση ως και λίγο πριν φτάσουν στο σημείο εξόδου της TMA της ΑΘήνας. Εκεί ο Ν.Β. έβαλε το πρώτο πρόβλημα στον μαθητή. Η απώλεια τεχνιτού ορίζοντα (attitude indicator) είναι non-go κατάσταση σε περίπτωση που είσαι στο έδαγος. Αν αυτό συμβεί εν πτήσει πρέπει να προσγειωθείς. Ο μαθητής γύρισε στον Βενιζέλο, βάσει διαδικασίας και πριν τη τελική ο “πύργος” (βλ. Ν.Β.) του ζήτησε να κάνει go around. Ξέχασα να πω ότι μαζί με τον Τ.Ο. ο μαθητής έχασε και τον ένα κινητήρα οπότε έγινε επιτακτική η ανάγκη για επιστροφή και δώθηκε προτεραιτότητα. Ως δια μαγείας (εξομοιωτής γαρ) μετά το go-around ο κινητήρας έφτιαξε και ο Τ.Ο. επανήλθε και συνέχισαν για Καλαμάτα.

Έχοντας κάνει διαφόρων ειδών ασκήσεων/δοκιμασιών κ μαθητής είχε περάσει overhead από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και κατευθύνονταν βάσει της διαδικασίας ILS προσέγγισης για τον διάδρομο 35. Πριν όμως έκαναν μερικές ασκήσεις ακόμα όσον αφορά τα holdings. Εκεί ο μαθητής χρειάστηκε λίγη παραπάνω εξάσκηση καθώς και η αρκετών ημερών αποχή του, τον είχε κάνει να ξεχάσει κάποια πράγματα.

Λίγο μετά τις 12.00 ο μαθητής είχε προσγειωθεί στη Καλαμάτα αφήνοντας μια ικανοποιητική εικόνα στον Ν.Β. ο οποίος είχε σημειώσει σε μια λίστα τα “λάθη” που είχε κάνει μαθητής. τα οποία ήταν 7. Κάποια σημαντικά, κάποιά όχι. Κάποια τα ήξερε και τα έκανε λάθος και κάποια δεν τα είχε ξαναδεί με κάνέναν και έτσι έπρεπε να τα μάθει ως πάθημα. Ανανέωσαν το ραντεβού τους για το επόμενο session και ο μαθητής πήρε τα λάθη του μαζί για να τα μελετήσει. Τα περίμενε χειρότερα από ότι ήταν και γενικά και οι δύο ήταν ευχαριστημένοι.

Comments are closed.

Copyrighted Image