• Προφίλ

  • Who's Online

    1 visitors online now
    0 guests, 1 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#056 – Σκιάθος ή Θεσσαλονίκη

Στρέφοντας για την τελική του 02

Στρέφοντας για την τελική του 02

Ώρες πτήσης: 115
Πτήση: #48
Ημερομηνία: 28/2/2015
Αφετηρία: –
Πορεία: –
Προορισμός: –
Ύψος πτήσης: 3000 – 12000′
Αεροσκάφος: SX-SIM

Ο μαθητής είχε βρει ένα ρυθμό, και συνδύαζε σχολή, δουλειά και πτήσεις. Είχε εξοικειωθεί και με την εκπαίδευση του Ν.Β. και έτσι η επόμενη πτήση ήταν για Σκιάθο ή τελικά για Θεσσαλονίκη; “Πάμε και θα δούμε” του είπε ο Ν.Β. και ξεκίνησε να σετάρει το αεροσκάφος για την αναχώρηση από ABLON. Ο μαθητής έκανε μια πολύ καλή αναχώρηση με …εξαίρεση το ότι “έχασε” μια στροφή το οποίο όμως το είδε και το διόρθωσε την ώρα που το “σημείωσε” σαν λάθος και ο Ν.Β. Η πορεία θα τον περνούσε πάνω από τη Σκόπελο και θα συνέχιζε για Θεσσαλονίκη με τον αεροδιάδρομο Β1. Η όρεξη του Ν.Β. για παιχνίδια όμως, φάνηκε λίγο πριν φτάσει στο VOR της Σκοπέλου (SKP).

Λίγο πριν έχασε τον έναν κινητήρα και αναγκάστηκε έπειτα από τις διαδικασίες αναγνώρισης, κλεισίματος και ασφαλίσματος του “νεκρού” κινητήρα να προσγειωθεί αναγκαστικά στη Σκιάθο βάσει διαδικασίας στον διάδρομο 02. Λόγω της πολύ απότομης στροφής που έχει η διαδικασία, χρειάστηκε να μπει σε “εικονικό” hold πάνω από το VOR ώστε να μείνει στην ασφαλή πλευρά του εναερίου χώρου και εντός των ορίων του και έπειτα να βγει για να στρίψει για την τελική. Εκεί πέραν του πολύπλοκου της διαδικασίας, για ένα “μαγικό” τρόπο έχασε το HSI, το όργανο με το οποίο θα εκτελούσε τη διαδικασία και αυτό τον μπέρδεψε αρκετα και αφού χάθηκε λίγο παραπάνω πιο έντονα από ότι περίμενε, βρήκε τον τρόπο και συνέχεισε τη διαδικασία και έφτασε σε μια καλή προσγείωση αφήνοντας τον Ν.Β σε γενικές γραμμές ευχαριστημένο.

Η συνέχεια μετά το διάλειμμα περιελάμβανε μια αναχώρηση από τη Σκιάθο και προσγείωση στο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης. Μαζί τους στο δωμάτιο εκπαίδευσης ήταν και ένας νέος εκπαιδευτής που θα παρακολουθούσε τη διαδικασία της εκπαίδευσης. Αυτό έδωσε παραπάνω κίνητρο στον μαθητή για να μην κάνει λάθη, και εντέλει δεν έκανε μέχρι το “missed approach” του διαδρόμου 16 όπου άλλαξε όργανο μέτρησης απόστασης (DME) λίγο λιγότερο από 2 ναυτικά μίλια πριν το ενδεδειγμένο και εκεί ο Ν.Β. έκανε τη παρατήρησή του.

Το Μακεδονία τελικά τον υποδέχτηκε περίπου 5′ λεπτά αργότερα και στη συνέχεια ακολούθησε το debriefing όπου ο Ν.Β επισήμανε τα λάθη του μαθητή αλλά και τα σημεία όπου έπραξε σωστά. Ανανέωσαν το ραντεβού τους για το επόμενο session. H IR εκπαίδευση πλησίαζε σιγά σιγά στο τέλος. Έμεναν λιγότερες από 10 ώρες (3 session) με το ένα να το κρατάει για λίγο πριν το MCC και παράλληλα πλησίαζε και η ώρα για να ξεκινήσει να δίνει μαθήματα στην ΥΠΑ οπότε ο χρόνος γίνονταν ακόμα πιο πιεστικός.

Comments are closed.

Copyrighted Image