• Προφίλ

  • Who's Online

    3 visitors online now
    0 guests, 3 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#057 – Μύκονος – Σητεία

VOR/DME @ LGST

VOR/DME @ LGST

Ώρες πτήσης: 118
Πτήση: #49
Ημερομηνία: 10/3/2015
Αφετηρία: –
Πορεία: –
Προορισμός: –
Ύψος πτήσης: 3000 – 12000′
Αεροσκάφος: SX-SIM

Ο μαθητής είχε φτάσει σε καλό σημείο σύμφωνα με τον Ν.Β. και έτσι καθώς η ώρες της IR εκπαίδευσης έφταναν στο τέλος, ο Ν.Β. στην επόμενη πτήση είπε στον μαθητή να ετοιμάσει ότι αεροδρόμια θέλει. Ο μαθητής δεν έχασε ευκαιρία και έτσι σκέφτηκε σε ποιά αεροδρόμια δεν είχε κάνει κάποια διαδικασία. Αρχικά υπολόγισε μια σχετική απόσταση ώστε να βγαίνει ένα session περίπου 2-3 ωρών και στη συνέχεια βρήκε τα πιθανά αεροδρόμια που μπορεί να σχεδιάσει πτήση. Εν τέλει κατέληξε σε αναχώρηση από τη Μύκονο και άφιξη στη Σητεία.

Την επόμενη μέρα, έχοντας ετοιμάσει από το σπίτι τις αναχωρήσεις, τους αεροδιαδρόμους και τη προσέγγιση, ο Ν.Β. τον έβαλε στην …δοκιμασία. Η πτήση ξεκινούσε με αναχώρηση από τη Μύκονο (διάδρομος 34) και είσοδο σε αριστερό Arc μέχρι να έρθει νότια του αεροδρομίου (σημείο NITSA) όπου θα μπει στον αεροδιάδρομο που θα τον οδηγήσει πάνω από τη Σαντορίνη και νοτιότερα ώστε να αλλάξει εκ νέου αεροδιάδρομο και να κατευθυνθεί στο XAVIS το οποίο ήταν σημείο εισόδου της τερματικής της Σητείας. Από το XAVIS θα ακολουθούσε ένα δεξί Arc μέχρι να πάρει το final approach course για την τελική του διαδρόμου 23 της Σητείας.

Με εξαίρεση ένα μικρό προβληματάκι έπειτα από εικονική απώλεια κινητήρα λίγο πριν φτάσει στο NITSA, όπου γύρισε πίσω αφού έκανε hold πάνω από το VOR της Μυκόνου για να χάσει ύψος και το ότι έκανε missed approach στη Μύκονο, η πτήση εξελίχθηκε καλά, και εκτελώντας και τα 2 arc σωστά εντός των νομίμων αποκλείσεων (+/- 0.5 ναυτικό μίλι). Ιδιαίτερα στην τερματική της Σητείας, ο Ν.Β. έπαιξε θέτοντας εκτός λειτουργείας μερικά από τα όργανα του αεροσκάφους και εν τέλει έβαλε άνεμο τέτοιο ώστε να πρέπει να κάνει circle to land στον 05 (!) ο μαθητής και το έκανε, αλλά δεν προσγειώθηκε καθώς εκτέλεσε έπειτα από αίτημα του Ν.Β. την missed approach και επέστρεψε για προσείωση στον 23.

Μετά το διάλειμμα, ο μαθητής εκτέλεσε μια αναχώρηση visual από τη Σητεία για το Ηράκλειο, όπου πέραν του ότι την εκτέλεσε σωστά, “διόρθωσε” και την οδηγία του Ν.Β. για πορεία σε σημείο που δεν σχετίζονταν με κάποιο VOR στο χάρτη. Λόγω ώρας δεν συνέχισε την πτήση για το Ηράκλειο αλλά επιχείρησε μια προσγείωση με 25κόμβους κάθετο άνεμο (το μέγιστο που μπορεί να βάλει σε ένα μαθητή στον εξομοιωτή) και ο μαθητής προσγειώθηκε χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.

Λίγα λεπτά μετά το debriefing είχε ολοκληρωθεί, και ο μαθητής με τον Ν.Β. αφού του επισήμανε τα λάθη του αλλά και τις σωστές ενέργειές του, ανανέωσαν ραντεβου για το επόμενο session. Πλέον έμεναν περίπου 7 ημέρες από την έναρξη της πρώτης εξεταστικής περιόδου του μαθητή για τα θεωρητικά μαθήματα, οπότε οι εναπομείνουσες 5 ώρες θα αργούσαν να μπούν. Οι τελευταίες δυόμισι σίγουρα θα αργούσαν παραπάνω καθώς συνηθίζεται να “μπαίνουν” λίγο πριν τις 20 ώρες MCC (Multi-Crew CoOperation) εκπαίδευσης ώστε να φρεσκάρει την επαφή του με τον εξομοιωτή ο μαθητής.

Comments are closed.

Copyrighted Image