• Προφίλ

  • Who's Online

    3 visitors online now
    0 guests, 3 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#058 – Καστοριά – Κέρκυρα

Ώρες πτήσης: 119
Πτήση: #50
Ημερομηνία: 08/5/2015
Αφετηρία: –
Πορεία: –
Προορισμός: –
Ύψος πτήσης: 3000 – 12000′
Αεροσκάφος: SX-SIM

Ο Μαθητής μετά από άλλο ένα δίμηνο “αποχής” από τις πτήσεις λόγω εξεταστικής είχε έρθει στα Μέγαρα για να βάλει το τελευταίο δίωρο για το Instrument Rating στον εξομοιωτή. Ο Ν.Β. τον περίμενε και σχεδόν τρόμαξε τον γνωρίσει αστειευόμενος. Τη πτήση την είχε σχεδιάσει ο μαθητής και περιελάμβανε αναχώρηση από το αεροδρόμιο της Καστοριάς με προορισμό τη Κέρκυρα. Αν και είχε περάσει καιρός, το σετάρισμα του α/φους το έκανε καλά και μετά από roll στον διάδρομο ξεκίνησε την αναχώρηση.

Και όμως στα πρώτα λεπτά της αναχώρησης, έκανε κάποια λάθη στα όργανα με αποτέλεσμα να “το χάσει” τελείως και να εκτελέσει κάτι που σίγουρα δεν έμοιαζε με την ανατεθειμένη αναχώρηση αλλά τουλάχιστον βρίσκονταν πάνω από το Minimum Sector Altitude της περιοχής και δεν είχε την επιπλέον ανησυχίας μήπως “βρει” το τερρέν. Μετά από λίγα λεπτά που επανήλθε και άρχισε να εξοικειώνεται με τη διαδικασία και τον χειρισμό του α/φους, έσκασε ένα emergency και αναγκάστηκε να γυρίσει στη Καστοριά.

Φυσικά αυτό το emergency ήταν κατασκευασμένο από τον Ν.Β. που αφου τον έφερε στη τελική του διαδρόμου, του είπε να ξεκινήσει εκ νέου για Κέρκυρα. Ακόμα και στην τελική για τη προσγείωση στη Καστοριά πάντως ο μαθητής ήταν αρκετά γρήγορος και αυτό δεν ήταν επιθυμητό για να πιάσει σωστά στον διάδρομο. Ευτυχως το υπόλοιπο της πτήσης προς Κέρκυρα ήταν καλό, και παρά το διπλό arc που μπήκε και ένα arc με hold λίγο πριν τη τελική δεν είχε κάποιο θέμα.

Ένα τελευταίο θέμα παρουσιάστηκε πάλι στην τελική όμως όπου και εκεί ήταν ψηλός και γρήγορος αλλά εν τέλει έχασε το απαιτούμενο ύψος και εν τέλει προσγειώθηκε με ασφάλεια. Αυτό ήταν το τελευταίο session του μαθητή στον εξομοιωτή μέχρι να επανέλθει ξανά για το MCC rating. Από το προηγούμενο session μέχρι και το σημερινό ο μαθητής είχε περάσει μαθήματα 2 εξεταστικών (10 μαθήματα) και του έμεναν άλλα 4. Το θέμα των εξετάσεων θεωρητικής γνώσης θα αναλυθεί σε επόμενα άρθρα. Ο μαθητής και ο Ν.Β. χαιρετήθηκαν μετά το debriefing όπου ο μαθητής είχε ήδη καταλάβει τα “λάθη” του αλλά και ο Ν.Β. δεν τον είχε αποπάρει τόσο όσο ανέμενε.

Comments are closed.

Copyrighted Image