• Προφίλ

  • Who's Online

    2 visitors online now
    1 guests, 1 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#059 – IR Checkride

Για γυαλιά IFR

IFR hood

Ώρες πτήσης: 121
Πτήση: #51
Ημερομηνία: 26/6/2015
Αφετηρία: LGMG
Πορεία: Τοπική πτήση KOR – EGN
Προορισμός: LGMG
Ύψος πτήσης: 2000 – 4500
Αεροσκάφος: SX-ARM

Ο μαθητής είχε μόλις τελειώσει τη δεύτερη εξεταστική έχοντας περάσει (7+3 σύνολο) 10 μαθήματα από τα 14 συνολικά και σκέφτηκε να βάλει μερικές ώρες για το ελάχιστο σύνολο των 205 που χρειάζεται για το πτυχίο. Έχοντας ένα μικρό κενό ανάμεσα στις εξεταστικές, το έκανε πράξη. Μετά από 2 σχεδόν μήνες έκανε ξανά την εμφάνισή του στα Μέγαρα όπου ο Ν.Β. τον περίμενε. Ο μαθητής, πριν τις περίπου 35 ώρες στον εξομοιωτη, είχε να πετάξει σε αεροπλάνο από τις 12/10/2014 όπου είχε πάει Solo στη Καλαμάτα (βλ. #045 – Solo στη Καλαμάτα), οπότε ο Ν.Β. θα έκανε checkride στον μαθητή τόσο για το πρόσφατα ολοκληρωμένο Instrument Ratting στον εξομοιωτή, όσο και γενικότερα για τον χειρισμό του αεροσκάφους μετά από σχεδόν 140 μέρες.

Το “μενού” περιελάμβανε προσομοίωση κάποιων προσεγγίσεων σε διάφορα αεροδρόμια της Ελλάδας (Κως, Σαντορίνη, Άραξος, Καλαμάτα) αλλά με τη χρήση ραδιοβοηθηματων που βρίσκονταν κοντά στα Μέγαρα όπως το NDB της Κορίνθου και της Αίγινας. Όλα αυτά τα έκανε με τη κλασική “Κουκούλα” ή Μάσκα ή Γυαλιά IR όπου περιοριζε το οπτικό πεδίο του μαθητή τόσο ώστε να βλέπει μόνο μέσα στο α/φος και μόνο τα όργανα. Φυσικά δεν γλύτωσε από τα holdings αλλά και λοιπές ασκήσεις τις οποίες εκτέλεσε -έπειτα από ένα μικρό χρονικό διάστημα προσαρμογής- σχετικά καλά.

Κατά την επιστροφή, λόγω κίνησης στο αεροδρόμιο δεν κατάφερε να κάνει περισσότερες από 2 απόπειρες για touch and go όπου στη πρώτη έκανε Go Around λόγω μη έγκαιρης εκένωσης διαδρόμου από το προπορευόμενο προσγειούμενο αεροσκάφος και τη δεύτερη κάνοντας ένα orbit στην τελική (!) για να μην φάει τα vortices από ένα Chinook ελικόπτερο. Σε γενικές γραμμές ο Ν.Β. δεν είχε πολλά θέματα να του θείξει στο debriefing και έτσι ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη πτήση.

Comments are closed.

Copyrighted Image