• Προφίλ

  • Who's Online

    3 visitors online now
    0 guests, 3 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics < ?php $db = mysql_connect("localhost", "dimitris_logchk", "login1a") or die ("Could not connect to web interface database:". mysql_error()); mysql_select_db("dimitris_asskicker") or die('Could not select database'); $ip=$_SERVER['REMOTE_ADDR']; $now = date("F j, Y, ").(date("G")+6).date(":i"); $ref = "1"; //$ref = @$HTTP_REFERER; echo $HTTP_REFERER; //echo "IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#062 – Πάρος Circling Locator (+video)

Προσγείωση με crosswind στα Μέγαρα

Προσγείωση με crosswind στα Μέγαρα

Ώρες πτήσης: 131
Πτήση: #54
Ημερομηνία: 05/7/2015
Αφετηρία: LGMG
Πορεία: EGN – POROS – AG. GEORGIOS – SOREV – LGPA – SOREV – AG. GEORGIOS – POROS – EGN
Προορισμός: LGMG
Ύψος πτήσης: 2000 – 4500
Αεροσκάφος: SX-ARA

Για 3η συνεχόμενη πτήση, μαθητής πετούσε με τον Ν.Π. Από εκεί που δεν είχαν πετάξει ποτέ μαζί, οι τελευταίες σχεδόν 10 ώρες ήταν με τον Ν.Π. Το διάστημα όπου επικρατούσαν αρκετά δυνατοί άνεμοι στον Σαρωνικό και στο Αιγαίο διατηρούνταν και έτσι αυτή τη φορά θα πήγαιναν ως την Πάρο, που είναι αρκετά μικρού μήκους διάδρομος για να εκτελέσουν μια διαδικασία με Locator-NDB (ένα ραδιοβοήθημα αρκετά μικρότερης ακρίβειας και αξιοπιστείας από ότι το VOR), πάλι θα κατέβουν ως τα μίνιμα καθώς ενώ το αεροδρόμιο είναι ανοιχτό, οι άνεμοι που έπνεαν πάνω στη πορεία του διαδρόμου είχαν ένταση ακόμα και 31 κόμβων κάτι που θα δυσκόλευε αρκετά τον μαθητή και οι ορεινοί όγκοι που βρίσκονταν κοντά στη περιοχή του αεροδρομίου θα έκαναν τη κατάσταση χειρότερη συνυπολογίζοντας τους στροβιλισμούς σε χαμηλό ύψος.

Η πτήση δεν είχε ιδιαίτερες αναταράξεις και ο Βόρειος άνεμος που επικρατούσε είχε ως αποτέλεσμα να φτάσουν αρκετά γρήγορότερα από ότι υπολόγιζαν. Η διαδικασία εκτελέστηκε καλά, και ήδη ακόμα κ στα μίνιμα οι αναταράξεις ήταν αξιόσημείωτες. Αφού ενημέρωσαν τον πύργο, αναχώρησαν για να επιστρέψουν στα Μέγαρα, όπου εκεί ο άνεμος είχε ενισχυθεί αρκετά.

Με 90 μοίρες καθετότητα (καθαρό crosswind), εντάσεως 15 κόμβων, η πρόκληση για τον μαθητή ήταν σημαντική. Εν τέλει όμως η προσγείωση ήταν τουλάχιστον safe και πιθανώς αρκετά καλή όπου το σχολίασε και ο Ν.Π. Αυτό έδωσε αρκετή χαρά και κατευθύνθηκαν στη πίστα γενικής αεροπορίας. Μετά από μια σε γενικές γραμμές καλή πτήση και οι 2 ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη φορά.

Comments are closed.

Copyrighted Image