• Προφίλ

  • Who's Online

    1 visitors online now
    0 guests, 1 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#064 – Milos VOR/DME -circle to land- (+full flight video)

Circle to Land στη Μήλο

Circle to Land στη Μήλο

Ώρες πτήσης: 137
Πτήση: #56
Ημερομηνία: 4/9/2015
Αφετηρία: LGMG
Πορεία: EGN – POROS – BADEL – LGML – BADEL – POROS – EGN
Προορισμός: LGMG
Ύψος πτήσης: 2000 – 4500
Αεροσκάφος: SX-AKJ

O μαθητής είχε πλέον τελειώσει και τα 14 θεωρητικά μαθήματα για το πτυχίο και πλέον είχε ως μόνο στόχο να “βάλει” και τις υπόλοιπες περίπου 60-70 ώρες σε μονοκινητήριο, δικινητήριο και εξομοιωτή όσο το δυνατόν συντομότερα. Η πρώτη του πτήση για να ξεκινήσει έπειτα από τις θεωρητικές εξετάσεις ήταν με τον Χ.Μ. όπου είχαν προγραμματίσει να πάνε Ιωάννινα IFR και έτσι ο μαθητής είχε φτάσει στα Μέγαρα νωρίς για να ετοιμάσει το σχέδιο. Εκεί δυστυχώς είδαν ότι στα Μέγαρα γίνονταν ρίψεις αλεξιπτωτιστών και έτσι δεν ήταν έυκολο να φύγουν IFR. Έτσι εν τέλει άλλαξαν το σχέδιο και τον προορισμό στη Μήλο και σε VFR για να εκτελέσουν τη διαδκασία circling VOR/DME για τον διάδρομο εν χρήση.

Η διαδρομή ήταν καλή και ήδη μετά την Ύδρα η ορατότητα είχε περιοριστεί. Για περισσότερη προσομοίωση με ifr διαδικασίες ο Χ.Μ. αντί για τη χρήση της “κουκούλας” (μάσκα που σου περιορίζει την οπτική έξω απο το τζάμι) πρότεινε στον μαθητή και αυτός το δέχτηκε να βάλουν την ηλιοπροστασία όπου καλύπτει όλο το τζάμι και έτσι έκαναν για όλη τη διαδρομή από το BADEL (σημείο εξόδου της τερματικής περιοχής του Βενιζέλου) έως και το Missed Approach Point στης Μήλου αφού πρώτα έχουν εκτελέσει 2 holdings και το approach.

Η διαδικασία εκτελέστηκε σχετικά καλά με κάποια μικρά λαθάκια και μετά από το full stop και το μικρό διάλειμμα στον Πύργο ελέγχου της Μήλου ο Χ.Μ. και ο μαθητής ξεκίνησαν για την επιστροφή στα Μέγαρα, όπου περίπου 70΄μετά ήταν εκεί. Κατά το debriefing ο Χ.Μ. ανέλυσε στον μαθητή και τις επιλογές που θα έχει για να κάνει το 10ωρο βραδινών πτήσεων και πλέον του έδωσε ένα επιπλέον κίνητρο για να βάλει τις ώρες ακόμα πιο γρήγορα.

Comments are closed.

Copyrighted Image