• Προφίλ

  • Who's Online

    5 visitors online now
    0 guests, 5 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#071 – Gusty Κύθηρα (2 χρόνια πτήσεων)

Ώρες πτήσης: 157
Πτήση: #63
Ημερομηνία: 01/10/2015
Αφετηρία: LGMG
Πορεία: EGN – VELOP – B1 – IXIMA – LGKC – NEAPOLI – MONEVA – VELOP – YDRA – POROS – EGN
Προορισμός: LGMG
Ύψος πτήσης: 4000′ – FL90
Αεροσκάφος: SX-ARD

O μαθητής έκλεινε 2 χρόνια πτήσεων και είχε μπει στη τελική ευθεία για να ολοκληρώσει τις πτήσεις του με το μονοκινητήριο και αυτό που έμενε ήταν κυρίως το “Νυχτερινό”. Δηλαδή μια πτήση τη νύχτα που συνήθως γίνεται από Μέγαρα προς Ρόδο, επιστροφή στο Ελ. Βενιζέλος και μετά αν το επιτρέπει το block επιστροφή στα Μέγαρα. Αυτό για να γίνει χρειάζεται ο μαθητής να έχει εξοικειωθεί με τις διαδικασίες προσέγγισης σε υψηλή ταχύτητα ώστε να μπορέσει να μπει και να διατηρηθεί στο “τρενάκι” για τη προσέγγιση σε ένα πολυάσχολο αεροδρόμιο όπως ο Βενιζέλος αλλά και η Ρόδος.

Για το λόγο αυτή η σημερινή πτήση αλλά και η επόμενη, είχε προγραμματιστεί να γίνει με τον Χ.Μ. όπου θα κάνουν μαζί και το βραδινό, ώστε να εξοικειωθεί ο μαθητής με τις διαδικασίες. Η σημερινή πτήση είχε προγραμματιστεί να γίνει IFR στα Κύθηρα και επιστροφή VFR. Ο άνεμος ήταν αρκετά ισχυρός στη περιοχή των Κυθήρων αλλά αυτό θα ήταν επιθυμητό για να εκπαιδευτεί ο μαθητής υπό όχι ιδανικές συνθήκες ανέμου. Αρχική πορεία για Αίγινα και μετά VELOP και άνοδος στα 9000 όπου μέχρι και την TMA των Κυθήρων (IXIMA) για την έναρξη της διαδικασίας για τον διάδρομο 02 όπου περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά έφερναν τον μαθητή με τον Χ.Μ. και το SX-ARD με groundspeed 140κόμβων λόγω του ούριου ανέμου πάνω από το VOR των Κυθήρων.

Το outbound σκέλος της διαδικασίας δεν είχε ιδιαίτερες αναταράξεις αλλά μετά τη στροφή για να έρθουν inbound προς τον διάδρομο τα χτυπήματα του αέρα ήταν αξιοσημείωτα. Η μάχη με τις ριπές του ανέμου συνεχίστηκε έως και το πάτημα του α/φους στον διάφρομο. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί ήταν η προσέγγιση με 120 κόμβους μέχρι και μόλις το 1 ναυτικό μίλι όπου εκεί ο Χ.Μ. έκοψε τελείως τον κινητήρα και προοδευτικά καθώς έπεφτε η ταχύτητα κατέβαζε με υπόδειξη του μαθητή τα flaps όπου λόγω του αέρα χρησιμοποίησαν μόλις μια σκάλα. Το SX-ARD έκοψε ταχύτητα άμεσα και το πάτημα έγινε με μόλις λίγο πάνω απο του 75 κόμβους ταχύτητα. Το κλειδί σε αυτή τη διαδικασία είναι να κρατάει ο μαθητής τη στάση του αεροπλάνου (3 μοίρες κάθοδος) και να ενημερώσει τον δεύτερο χειριστή για την ταχύτητα ότι είναι στα όρια που αντέχει να κατέβει η πρωτη σκάλα flaps.

Σταμάτησαν για τον καθιερωμένο καφέ στο αεροδρόμιο και ο μαθητής ανέβηκε και λίγο στον πύργο για να δει τι θέα αλλά και να ανταλλάξει μερικές κουβεντες και με τον ελεγκτή. Η πτήση της επιστροφής ξεκίνησε 15-20′ λεπτά αργότερα και εν μέσω κόντρα ανέμου έκαναν περίπου 20′ λεπτά παραπάνω για να φτάσουν Μέγαρα. Εκεί έκανα πάλι μια high speed approach και η προσγείωση βγήκε καλή. Ανανέωσαν το ραντεβού τους για μεθαύριο σε ένα μεγαλύτερο block με σκοπό να πάνε Καλαμάτα και στην επιστροφή μια προσέγγιση στον ILS της Ελευσίνας μέχρι το Missed Approach point καθώς σήμερα δεν τους το επέτρεψαν.

Comments are closed.

Copyrighted Image