• Προφίλ

  • Who's Online

    2 visitors online now
    0 guests, 2 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics < ?php $db = mysql_connect("localhost", "dimitris_logchk", "login1a") or die ("Could not connect to web interface database:". mysql_error()); mysql_select_db("dimitris_asskicker") or die('Could not select database'); $ip=$_SERVER['REMOTE_ADDR']; $now = date("F j, Y, ").(date("G")+6).date(":i"); $ref = "1"; //$ref = @$HTTP_REFERER; echo $HTTP_REFERER; //echo "IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#073 – Νυχτερινό [Α’ Μέρος] (Flight planning) +video

Ηλιοβασίλεμα στα 9000 πόδια

Ηλιοβασίλεμα στα 9000 πόδια

Ώρες πτήσης: 175
Πτήση: #65
Ημερομηνία: 06/10/2015
Αφετηρία: LGMG
Πορεία: EGN – SNI – LGSR – ATLAN – GONSO – LGIR – SIT – LOKNA – LGRP – ASIMI – L995 – VARIX – KEA – LGAV – VARIX – LGMK – VARIX – LGSO – SKYTH – EEGN
Προορισμός: LGMG
Ύψος πτήσης: FL100 – FL110
Αεροσκάφος: SX-ARD

Ο μαθητής σχεδίαζε τη πτήση αυτή περίπου 20 μέρες πριν με τον Χ.Μ. Οι απαιτήσεις της εκπαίδευσης για το CPL περιλαμβάνουν 4.5 ώρες νύχτα σε ενόργανη πτήση (IFR). Η ελάχιστη διαδρομή για το «νυχτερινό» συνήθως αποτελείται από τις πτήσεις Μέγαρα – Ρόδος – Μέγαρα ή τα τελευταία χρόνια Μέγαρα – Ρόδος – Βενιζέλος – Μέγαρα. Ο Χ.Μ. περίπου 1 μήνα πριν, είχε παρουσιάσει τις δυνατότητες που είχαν καθώς έχουν το αεροπλάνο για περίπου 15 ώρες «δικό τους». Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν για μια πτήση Μέγαρα – Σαντορίνη – Ηράκλειο – Ρόδο – Βενιζέλο – Σύρο – Μέγαρα. Όσο οι μέρες περνούσαν ο μαθητής πρότεινε την αντικατάσταση της Σύρου με τη Μύκονο και εφ όσον είχαν πάει και Ηράκλειο πριν λίγες μέρες (βλ. #072 – Καλαμάτα-Ηράκλειο (500ΝΜ) ), είπαν να βγάλουν το Ηράκλειο και αντ’ αυτού να βάλουν τόσο τη Μύκονο όσο και τη Σύρο.

Μόλις μία μέρα πριν την πραγματοποίηση της πτήσης, ο Χ.Μ. ενημέρωσε τον μαθητή ότι το SX-ARD έπρεπε να μείνει Ελ. Βενιζέλο οπότε αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αλλάξουν (για μια φορά ακόμα) τα σχέδια και να βάλουν τη Μύκονο στο πρόγραμμά πριν τη Σαντορίνη και να βγάλουν τη Σύρο. Ο μαθητής κοίταζε και το ενδεχόμενο να πάνε Σητεία αντί για Ηράκλειο αλλά τελικά 5 ώρες πριν το ραντεβού τους στα Μέγαρα ο Χ.Μ. ενημέρωσε τελικά ότι εγκρίνεται η επιστροφή του SX-ARD από το Βενιζέλο στα Μέγαρα και έτσι ο μαθητής ξεκίνησε την διαδρομή του για τα Μέγαρα και το ραντεβού που είχαν στις 15.00 με την εξής διαδρομή στα σκαριά: Μέγαρα -Σαντορίνη – Ηράκλειο – Ρόδο – Ελ. Βενιζέλος – Μύκονος – Σύρο – Μέγαρα.

Όσο ο μαθητής κατευθύνεται στα Μέγαρα για το briefing, οι περιορισμοί για τη πτήση τους είναι οι εξής:
i. Το αεροδρόμιο των Μεγάρων κλείνει στις 18.30 και ανοίγει στις 09.00 οπότε δεν μπορούν να φύγουν αργότερα από τις 18.30 και να επιστρέψουν νωρίτερα από τις 09.00
ii. Το SX-ARD έχει αυτονομία περίπου 5 ώρες και δεν είναι καλή πρακτική να το ρισκάρεις όταν πετάς νύχτα και με έναν κινητήρα οπότε ο ανεφοδιασμός πέρα από τη σίγουρη Ρόδο θα έπρεπε να γίνει και στο Ηράκλειο αλλά και στο Ελ. Βενιζέλος και έτσι είχαν σταλθεί τα απαραίτητα έγγραφα στις εταιρίες handling
iii. Το αεροδρόμιο της Σαντορίνης έχει ενεργό NOTAM (NOtice To AirMen) για την πρότερη έγκριση μιας εισερχόμενης μη προγραμματισμένης πτήσης και δη εκπαιδευτικής). Για αυτό ο μαθητής είχε καλέσει νωρίτερα και για να γίνουν αποδεκτοί έπρεπε να είναι στη προσέγγιση του αεροδρομίου πριν τις 20.00, οπότε κρίναν αναγκαίο να αναχωρήσουν 30′ νωρίτερα (18.00 αντί για 18.30) ώστε να προλάβουν τον χρονικό περιορισμό της Σαντορίνης

Βάσει των τριών παραπάνω περιορισμών κατάρτησαν τις ώρες και τα σκέλη έτσι ώστε να είναι On-time και safe. Λίγα λεπτά μετά ο μαθητής είχε φτάσει στα Μέγαρα. Συζήτησαν για λίγη ώρα τα σχεδιασμένα σκέλη και αφού συμφώνησαν σε όλα, ο X.M. έστειλε ηλεκτρονικά τα σχέδια πτήσεως και ανέμεναν έκγριση. Στη συνέχεια έκαναν μια προ πτήσεως επιθεώρηση και έλεγξαν και την λειτουργία του φωτισμού και των διακριτικών ώστε να είναι όλα ΟΚ. Πλέον είχαν περίπου 1 ώρα μέχρι να ζητήσουν άδεια για εκκίνηση. Ο μαθητής είχε χρόνο να σκεφτεί την πτήση και να προετοιμαστεί ψυχολογικά αλλά και να χαλαρώσει κουβεντιάζοντας με τους υπόλοιπους εκπαιδευτές και μαθητές που βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή στα Μέγαρα.

Τα σχέδια πτήσεως περιελάμβαναν τα εξής:
Σκέλος 1: Μέγαρα – Σαντορίνη: EGN – SOREV – L619 – MIL και προσέγγιση από τη Μήλο για την διαδικασία του ενεργού διαδρόμου
Σκέλος 2: Σαντορίνη – Ηράκλειο: Αναχώρηση για το σημειο ATLAN – L619 – XAVUS και vectoring για τον διάδρομο εν χρήση
Σκέλος 3: Ηράκλειο – Ρόδος: Αναχώρηση μέσω LABUX – V57 – LOKNA και διαδικασία για τον ενεργό διάδρομο
Σκέλος 4: Ρόδος – Ελ. Βενιζέλος: Από το ASIMI – L995 – VARIX και προσέγγιση για τον ενεργό διάδρομο
Σκέλος 5: Ελ. Βενιζέλος – Μύκονος: Μέσω VARIX για την διαδικασία στον ενεργό διάδρομο της Μυκόνου
Σκέλος 6: VFR πτήση μέσω VARIX για τη Σύρο
Σκέλος 7: VFR πτήση μέσω South Kythnos – Agios Georgios – Poros – EGN για τα Μέγαρα.

Η ώρα είχε πλησιάσει 17.30 και οι 2 ξεκίνησαν να ετοιμάζονται ως που πλέον κατευθύονταν στο αεροσκάφος

Comments are closed.

Copyrighted Image