• Προφίλ

  • Who's Online

    2 visitors online now
    0 guests, 2 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#076 – MCC course

O ήλιος πέφτει στο αεροδρόμιο των Μεγάρων. Το ΜCC ξεκινάει

O ήλιος πέφτει στο αεροδρόμιο των Μεγάρων. Το ΜCC ξεκινάει

Ώρες πτήσης: 198
Πτήση: #66, #67, #68, #69, #70
Ημερομηνία: 10-15/10/2015
Αφετηρία: –
Πορεία: –
Προορισμός: –
Ύψος πτήσης: –
Αεροσκάφος: –

Ο μαθητής είχε ολοκλρηώσει τις IR ώρες του στο Simulator και του έμεναν πλέον 20 ώρες MCC, 11 ώρες δικινητήριο και λίγότερο από μια ώρα μονοκινητήριο συν τις ώρες τις εξέτασης. Η φάση της εκπαίδευσης που βρίσκονταν τώρα περιελάμβανε την εκπαίδευση MCC. Το Μulti-Crew Co-operation που θα έπρεπε να κάνει μαζί με έναν ακόμα μαθητή (όπως είπαμε στο προηγούμενο session ο μαθητής αυτός θα ήταν ο Μ.Μ.) υπό την επίβλεψη ενός εκπαιδευτή του Ι.Τ. όπου όπως τους εξήγησε από το πρώτο κιόλας μάθημα δεν έχει σκοπό να τους μάθει IR ούτε περιμένει να τον εκπλήξουν και να του επιδείξουν τις IR ικανότητές τους αλλά να μάθουν πως και τι χρειάζεται να κάνει κάποιος που πετάει σε ένα κόκπιτ με άλλον έναν.

Το MCC είναι ένα course των 20 ωρών, όπου γίνεται συνήθως μέσα σε 5-6 μέρες των 4 ωρών. Στην ουσία κάθε 4ωρο session απότελείται από 2 μέρη όπου στο πρώτο είναι ο ένας μαθητής αυτός που “το πετάει” (Pilot Flying) και ο άλλος μαθητής ο αυτός που επιβλέπει και κάνει τις επικοινωνίες (Pilot Monitoring) και στο 2ο μέρος αλλάζουν ρόλους. Ξεκινάνε από τα βασικά drils (προετοιμασία εκκίνησης, εκκίνηση, τροχοδρόμιση, απόγείωση, άνοδος, level off, cruise, κάθοδος, προσέγγιση, προσγείωση) και μέσα στα πρώτα 3 μαθήματα έχουν καλύψει όλα τα callouts κάθε πιθανής προσέγγισης. To 4o session είναι μια προετοιμασία του assesment που γίνεται στο 5ο session όπου και λαμβάνουν το πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πέραν των callouts της προσέγγισης, γίνονται επίσης drils σε περιπτώσεις Caution ένδειξης ή Warning όπου απαιτούνται από το πλήρωμα άμεσες ενέργειες. Το αεροσκάφος όπου χρησιμοποιείται εικονικά είναι το B2000 το οποίο φρεσκάρει λίγο και την επαφή τους με ένα δικινητήριο υψηλών επιδόσεων. Στα πλαίσια τις εκπαίδευσης ο μαθητής μπορεί να πάρει όσα πιο πολλά μπορεί από αυτή τη “βδομάδα της γνώσης” καθώς το MCC είναι απαραίτητο για κάθε δουλειά σε αερογραμμές και κάθε εταιρία ζητάει σε γενικές γραμμές ότι περιλαμβάνει ένα MCC Course προσαρμόζοντάς το στα μέτρα τους.

Οι γνώσεις που αποκόμισαν και οι 2 μέσα σε μία βδομάδα αλλά κυρίως η εξοικείωση για το κόκπιτ 2 ατόμων με τις διαδικασίες που το διαίπουν αποδείχθηκαν πολύ χρήσιμες και με πολλές προοπτικές να χρησιμοποιηθούν στο μέλλον και από τους δύο. Μια απαιτήτική εβδομάδα έφτανε στο τέλος της και ο μαθητής είχε ολοκληρώσει με ικανοποιητική επιτυχία. Οι ώρες πλέον είχαν μειωθεί στις 11,8 και το πτυχίο είχε έρθει ακόμα πιο κοντά. Σε δύο μέρες το δικινητήριο τον περίμενε για μια νέα εμπειρία.

Comments are closed.

Copyrighted Image