• Προφίλ

  • Who's Online

    2 visitors online now
    0 guests, 2 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#077 – Πρώτη πτήση με δικινητήριο

Ώρες πτήσης: 200
Πτήση: #71
Ημερομηνία: 17/10/2015
Αφετηρία: LGMG
Πορεία: EGN – DAPORI – KOR – DAPORI – EGN
Προορισμός: LGMG
Ύψος πτήσης: 4000′
Αεροσκάφος: SX-BDZ

Είχαν περάσει μόλις 2 μέρες από την ολοκλήρωση του MCC course και ο μαθητής είχε πλέον λιγότερο από 12 ώρες για τη τελική εξέταση. Ίσα ίσα που ο ήλιος είχε αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του και ο μαθητής βρίσκονταν στο δρόμο για το αεροδρόμιο των Μεγάρων για τη πρώτη του πτήση με δικινητήριο. Ο Ν.Β. θα ήταν ο εκπαιδευτής όπου θα πετάξει μαζί του και θα του κάνει και το Briefing και μια μικρή εισαγωγή για αυτό.

Οι βασικές διαφορές με ότι έχει συνηθίσει να πετάει τώρα στα μονοκινητήρια δεν είναι πάρα πολλές πέραν του ότι α) υπάρχουν 2 κινητήρες μεταβλητού βήματος αντί για 1 σταθερού βήματος μέ ότι αυτό συνεπάγεται (2πλά start procedures και controls), οι ρόδες μπορούν να μαζευτούν (retracrable) αντί για μονίμως κάτω, γίνεται εισαγωγή της V1, VR, V2 ταχύτητες που υφίστανται μόνο σε αεροπλάνα με περισσότερες του ενός κινητήρες, μερικά όργανα είναι διαφορετικά και τέλος (ως απόρροια των παραπάνω) οι checklists είναι διαφορετικές και μεγαλύτερες.

Για καλή τύχη του μαθητή, ο καιρός ήταν πολύ καλό και ο άνεμος σχεδόν ανύπαρκτος. Αν και κανονικά θα έπρεπε (όπως και με το μονοκινητήριο) μετά την (εξαντλητικά μεγάλη) διαδικασία εκκίνησης, τροποχρόμισης, run up και απογείωση να κατευθυνθούν στη περιοχή των ασκήσεων για να δούν κάποιες στροφές και άλλα για να εκοικειωθεί με το αεροσκάφος, λόγω της κίνηση που αναμένονταν μετά στο αεροδρόμιο, αποφάσισαν να κάνουν πρώτα τα touch and go. Ο μαθητής αν και έπρεπε να συνηθίσει στο να μαζεύει τις ρόδες μετά την απογείωση, και τις 3-4 αλλαγές βήματος μέχρι να ξαναβγεί στην τελική παράλληλα με το κατέβασμα τον σκελών, φάνηκε να έχει ένα feeling σωστό για τη προσγείωση και έτσι όλες, συμπεριλαμβανομένης και της πρώτης ήταν καλές. Στη συνέχεια κινήθηκαν προς τα σημεία του σχεδίου πτήσης όπου έκαναν μερικές στροφές και ανόδους και καθόδους αλλά και πορεία με έναν κινητήρα ώστε να δει και τη διαδικασία του fether (πτήση με τον κινητήρα σβηστό και την έλικα να είναι παράλληλα στη πορεία της ροής του ανέμου).

Τέλος επέστρεψαν στο αεροδρόμιο όπου έκαναν μόλις μια πρόσγείωση πρην τη τελική και επέστρεψαν στο πάρκινγκ γενικής αεροπορίας. Ο μαθητής ήταν ιδιαιτέρως ενθουσιασμένος με το δικινητήριο και έπειτα από την ολοκλήρωση της πτήσης αυτής, μόλις είχε περάσει τις 200 και το υπόλοιπό του ήταν λίγότερο από 10. Ανανέωσε το ραντεβού του για την επόμενη πτήση με τον Ν.Β. ο οποίος ήταν ικανοποιημένος με την απόδοση και την απόκριση του μαθητή.

Previous Post
Comments are closed.

Copyrighted Image