• Προφίλ

  • Who's Online

    1 visitors online now
    0 guests, 1 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από την HP Hellas

Σας παραθέτω τα κυριότερα αποσπάσματα της “επικοινωνίας” με την εξυπηρέτηση πελατών της HP Hellas.

Αρχικά ένα mail σε συνέχεια επικοινωνιων με “λειτουργούς”.

Καλησπέρα σας,
έπειτα από τη προτροπή σας μέσω twitter σας στέλνω τα στοιχεία επικοινωνίας μου.

Τηλ. : 69——–
S/n: ——–
P/n: ——

Έχω κάποια “θέματα” με την αρχική ενημέρωση για την εγγύηση αλλά τα
σοβαρότερα θέματα ή τουλάχιστον αυτά που πλέον μπορώ να ρυθμίσω, καθώς
το αρχικό δεν φτιάχνεται πλέον, είναι σχετικά με την επέκτασή της.

Όπως είδα στο site σας υπάρχει και η “περίφιμη UM948E” για την οποία έχω λάβει έως τώρα 3
διαφορετικές ενημερώσεις.

Θεωρώ ανούσιο να σας πω της θεωρείες που άκουσα.
Προτιμώ να με καλέσετε στο παραπάνω κινητό και να ενημερωθώ 100% για
την επέκταση εγγύσης.
Επίσης ενώ κλήθηκα ξανά από συνάδελφό σας για να ενημερωθώ για τα
θέματα αυτά, ακόμα περιμένω να μου τα στείλετε αυτά και μέσω email.

Παρακαλώ αν καλέσετε και δεν απαντήσω, όπως προσπαθήσετε ξανά καθώς
δουλεύω σε βάρδιες και δεν μπορώ ανά πάσα στιγμή να απαντήσω το
τηλέφωνο.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,

Στη συνέχεια ενημερώθηκα πως η εγγύηση υπάρχει.
Δεν τη βρήκα πουθενά.
Μετά από 5 μέρες κλήθηκα και μου δώθηκαν τηλέφωνα επικοινωνίας όπου και εκεί που πήρα πάλι δεν γνώριζαν τίποτα.
Μετά από άλλες 3 μέρες κλήθηκα και μου δώθηκαν τηλέφωνα ΚΑΙ ονόματα ατόμων που θα με “εξυπηρετούσαν”.
Αφού εν τέλει τα ονόματα αυτά δεν δούλευαν κάν στις εν λόγω εταιρίες, βρέθηκε η πολυαναμενόμενη επέκταση (κόστους 170+ ευρώ), ζήτησα απλά μία επιβεβαίωση για το αν κάνει για το μηχάνημά μου (G6, 1300 Serries).

Έχουν περάσει 10 μέρες.
Οι άνθρωποι (αν είναι άνθρωποι τώρα που το σκέφτομαι) είναι απλά απαράδεκτοι.

Δεν ξέρω πόσο θα περιμένω για να ενημερωθώ το εξ αρχής αναμενόμενο: Ότι η εγγύηση ΔΕΝ με υποστηρίζει. Είναι απλά απαράδεκτοι.

Ευχαριστώ για το χρόνο που μου διαθέσατε για να σας κάνω να γελάσετε.
ΧΓΔ

Comments are closed.

Copyrighted Image