• Προφίλ

  • Who's Online

    3 visitors online now
    1 guests, 2 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#031 – Pilot in Command

T o SX-ARA στη πίστα του α/μιου της Νάξου

T o SX-ARA στη πίστα του α/μιου της Νάξου

Ώρες Πτήσης: 43
Πτήση: #27
Ημερομηνία: 05/02/2014
Αφετηρία: LGMG (Μέγαρα)
Πορεία: EGN – POROS – AG GEORGIOS – S. KYTHNOS – LGSO (Σύρος) – VARIX – LGNX (Νάξος) – VARIX – S. KYTHNOS – AG. GEORGIOS – POROS – EGN
Προορισμός: LGMG (Μέγαρα)
Ύψος πτήσης: 1500′ – 3500′
Αεροσκάφος: SX-ARA

Ο μαθητής πλησίαζε τις 45 ώρες πτήση για το PPL και έτσι είχε έρθει η μέρα να κάνει το “τριγωνικό”. Μία πτήση τουλάχιστον 150 ναυτικών μιλίων όπου ο μαθητής θα προσγειωθεί σε 2 διαφορετικά αεροδρόμια πέραν του αεροδρομίου βάσης. Αναλόγως τον καιρό, ο μαθητής είτε θα πετούσε σόλο είτε θα ήταν ο Γ.Π. σαν επιβάτης μέσα. Εν τέλει έγινε το δεύτερο και οι δυό τους είχαν φτάσει στα Μέγαρα λίγο πριν τις 9.00. Εκεί λόγω ρίψεων καθυστέρησαν περίπου 40′ από την προγραμματισμένη ώρα πτήσης και με το που κατάφεραν να βρουν ένα “παράθυρο” αναχώρησαν για την πλέον γνωστότερη διαδρομή έως τη Σύρο και μετά τη Νάξο.

Οι ορατότητες ήταν σχετικά καλές αλλά ελαφρώς χειρότερες από τη τελευταία φορά. Αυτό βοήθησε και σε αυτή τη πτήση τον Pilot in Command μαθητή να φτάσει με σχετική άνεση στη Σύρο. Ο αέρας ήταν επίσης καλός και πετούσαν οριακά κάτω από τα σύννεφα τα οποία είχαν βάση περίπου τα 4000 πόδια. Στη σημερινή πτήση θα κατέθεταν 2 σχέδια πτήσης. Ένα από Μέγαρα ως Νάξο με ενδιάμεσο προορισμό για touch and go τη Σύρο. Στη Νάξο θα προσγειωνόντουσαν ώστε να καταθέσουν από εκεί σχέδιο πτήσης.

Ο μαθητής έκανε 2 αρκετά καλά touch and go στη Σύρο και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν προς τη Νάξο όπου έκαναν το full stop landing. Εκεί τους υποδέχτηκαν στο κτήριο του αεροδρομίου και κατέθεσαν το σχέδιο απευθείας στον πύργο ελέγχου και μετά από ολιγόλεπτη ξεκούραση και μερικές φωτογραφίες, επιβιβάστηκαν στο SX-ARA για να πάρουν τον δρόμο της επιστροφής. Ήδη λόγω των ρίψεων αλλά και της στάσης στη Νάξο είχαν αργήσει και ο μαθητής σε λίγες ώρες έπρεπε να πάει στη δουλειά.

Είχαν παρει άδεια για είσοδο και backtrack στον διάδρομο 36 της Νάξου, είχαν ολοκληρώσει το runup και όλες τις υπόλοιπες checklists πριν την απογείωση και μετά τη λήψη της άδειας για απογείωση το SX-ARA ξεκίνησε το roll στον διάδρομο για να απογειωθεί λίγα δευτερόλεπτα μετα. Εκτέλεσαν ένα touch and go στη Νάξο και πήραν τον δρόμο της επιστροφής για το VARIX το σημείο εισόδου τους στην ΤΜΑ της Αθήνας με μία μικρή παράκαμψη ώστε να περάσουν πάνω από το εισερχόμενο στο λιμάνι της Νάξου πλοίο της γραμμής.

Ο δρόμος της επιστροφής περιλάμβανε 2 δύσκολα leg όπου αν οι ορατότητες δεν βοηθήσουν, ο μαθητής θα πρέπει να βασιστεί στην πορεία που έχει υπολογίσει για να βρεί τον δρόμο του. Αυτά τα legs ήταν το VARIX – Νότια Κύθνος και το Νότια Κύθνος – Άγιος Γεώργιος όπου ήταν και και τα μακρύτερα της διαδρομής. Όλα πήγαν καλά και μετά από μία περίπου ώρα ήταν ήδη σε πορία για Αίγινα, ένα σημείο πριν την Αίγινα.

Μετά από ένα σύνολο 3,5 ωρών πτήσης το SX-ARA ήταν στη τελική του 08R για προσγείωση. Αυτή η προσγείωση ήταν η χειρότερη από τις 5 της ημέρας αλλά και οι 5 ήταν πολύ καλές γενικά. Συνοψίζοντας για τη πτήση ο μαθητής είχε καλό σχεδιασμό και καλή απόκριση σε όλη τη διαδρομή. Είχε καλές επικοινωνίες με εξαίρεση μερικές στιγμές όπου καθυστερούσε να επικοινωνήσει με τον ελεγκτή που βρίσκονταν σε επαφή και μοναδιξά ψεγάδια ήταν κάποιες λάθος εκφράσεις στα AFIS αεροδρόμια της Σύρου και της Νάξου.

Πριν το debriefing της πτήσης ο μαθητής είχε και μία συνομιλία με τον υπεύθυνο της σχολής Π.Τ. για κάποια θέματα όσον αφορά το πτυχίο του, και πλέον το επόμενο ραντεβού του μαθητή με τον Γ.Π. δεν είναι γνωστό το πότε θα γίνει όχι γιατί κάτι έχει συμβεί αλλά πλέον όλα θα εξαρτηθούν από το αν θα μπορέσει να βγάλει το Medical Class I (βλ. #001 – Medical).

Comments are closed.

Copyrighted Image