• Προφίλ

  • Who's Online

    1 visitors online now
    0 guests, 1 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#014 – Επιτέλους προσγείωση!

Ώρες Πτήσης: 10.5
Πτήση: #9
Ημερομηνία: 21/11/2013
Αφετηρία: LGMG (Μέγαρα)
Πορεία: Local flight
Προορισμός: LGMG (Μέγαρα)
Ύψος πτήσης: 1000′
Αεροσκάφος: SX-ARA

Μετά από 3 αποτυχημένες απόπειρες να περάσει τις 10 πτητικές ώρες, και ενώ τη προηγούμενη μέρα ο καιρός φαίνονταν χειρότερος από ποτέ, ο μαθητής ξύπνησε όπως πάντα τις μέρες που είχε πτήση λίγο πριν τις 7.00 το πρωί και ο ουρανός ήταν πεντακάθαρος. “Να δεις που μπορεί και να πετάξουμε” είπε και ξεκίνησε τις ετοιμασίες. Λίγο αργότερα η επιβεβαίωση από τον Γ.Π. ήταν αυτό που τον έκανε να πατήσει λίγο παραπάνω το γκάζι και έτσι λίγο πριν τις 9.00 ήταν ήδη στα Μέγαρα.

Όντας και λίγο προληπτικός, αυτή τη φορά δεν σκέφτηκε να ξεκινήσει να ετοιμάζει το αεροσκάφος ή να γράφει το σχέδιο πτήσης. Περίμενε να έρθει ο Γ.Π. και αφού πήρε και το ΟΚ live ξεκίνησε. Σχέδιο και declaration είχαν ετοιμαστεί εντός 1-2 λεπτών. Πηγαίνοντας στο γραφείο της ΥΠΑ: ψυχρολουσία. Δεν είχαν έρθει ακόμα. Δεν τα έχασε, και πήγε να ετοιμάσει το αεροσκάφος ξεκινώντας με την εξωτερική επιθεώρηση. Τελειώνοντας είχε ήδη ανοίξει και το γραφείο της ΥΠΑ και έτσι έγινε και η κατάθεση του σχεδίου.

Λήψη εξουσιοδότησης, εκκίνηση, τροχοδρόμηση, run up όλα ΟΚ. Ο μαθητής έκανε και το takeoff briefing και εκεί πάνω άλλαξε ο διάδρομος. Απογείωση από τον 08R και είσοδος στον κύκλο. Η πρώτη προσπάθεια ήταν τρίσκελη προσγείωση. Η δεύτερη κάπως παρόμοια και λίιιγο stall. Η τρίτη ήταν με τη βοήθεια του εκπαιδευτή και η τέταρτη έγινε με flaps 40 (3η σκάλα) εξ ολοκλήρου από τον εκπαιδευτή. Κάπου εκεί είναι που έκανε τη παρουσία του και αρκετό tailwind με αποτέλεσμα ο διάδρομος να μη φτάνει για απογείωση και έτσι κάναμε full stop landing.

Ενημερώνοντας τον πύργο το SX-ARA έκανε backtrack από τον παράλληλο και εκ νέου απογείωση από τον 08R. Κάπου εκεί ο πύργος ενημέρωσε για αλλαγή διαδρόμου και πλέον στο downwing σκέλος ο μαθητής έκανε ένα κύκλο για να μπεί στο κύκλο για προσγείωση στον 26L. Εκεί ο μαθητής έκανε κάποιες σχεδόν τρίσκελες προσγειώσης φτάνοντας τις 7 συνολικά για τη μέρα αυτή. Ήδη ένοιωθε όμως ότι κάθε προσγείωση γίνονταν και πιο “λογική”. Μέχρι και τη προηγούμενη πτήση όλος ο κύκλος ήταν ξεκάθαρος στον μαθητή εκτός από την τελική και τη προσγείωση όπου εκεί υπήρχε ένα “μαύρο κουτί”. Κάθε ένα touch and go που έκανε ένοιωθε όλο και πιο ξακάθαρα ότι διακρίνει πράγματα σε αυτό το “κουτί. Abeam του πύργου ο Γ.Π. ενημέρωσε ότι η όγδοη προσπάθεια θα ήταν full stop landing και ότι από τις απότομες προσγειώσεις θα χρειαστεί μασάζ. “Αν αυτή είναι καλή, το γλυτώνω το μασάζ;” ρώτησε ο μαθητής και μετά από μία στιχομυθία όπου τις διέκοπτε η απαιτούμενη επικοινωνία με τον πύργο, το στοίχημα “double or nothing” μπήκε. Καλή ταχύτητα στη τελική, idle όταν έπρεπε ο κινητήρας και το πάτημα επιτέλους ήταν καλό.

Η τροχοδρόμηση έγινε με ένα γελοίο χαμόγελο ευτυχίας από τον μαθητή. After landing checklist εν τέλει mixture cut off στο πάρκινγκ. On the blocks και επιτέλους προσγείωση!

Ραντεβού την επόμενη φορά!

Comments are closed.

Copyrighted Image