• Προφίλ

  • Who's Online

    1 visitors online now
    0 guests, 1 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#021 – Παραλίγο solo

Ώρες Πτήσης: 17
Πτήση: #15
Ημερομηνία: 19/12/2013
Αφετηρία: LGMG (Μέγαρα)
Πορεία: Local flight
Προορισμός: LGMG (Μέγαρα)
Ύψος πτήσης: 1000′
Αεροσκάφος: SX-ARA

Δύο μέρες πριν ο αέρας ήταν απαγορευτικός για να βγεί ο μαθητής το πρώτο Solo. Οι κανονισμοί της σχολής ήταν σαφείς. Έως 10 κόμβους headwind και έως 5 κόμβους crosswind. Εκείνη τη μέρα υπήρχε άνεμος όχι λιγότερος από 13 κόμβους cross, οπότε ο Γ.Π. ανέβαλε τη πτήση και δόθηκε ραντεβού για τις 19/12 και ημέρα πέμπτη. Η πέμπτη ξημέρωσε και ο Γιώργος είδε τον άνεμο στην Ελευσίνα (στο πλησιέστερο Metar για τα Μέγαρα) να έχει άπνοια και έτσι συμφώνησαν να τα πουν στα Μέγαρα.

Ο μαθητής έφτασε και είχε ένα μικρό άγχος που λογικά στη συνέχεια θα γίνονταν πιο έντονο. Μέσα σε 30 λεπτά είχε κάνει την προ πτήσεως επιθεώρηση και είχαν ήδη φτάσει το SX-ARA στο Runup. Εκεί εκτέλεσε όλα τα checklists χωρίς τις “συνηθισμένες” απώλειες των αντικειμένων των checklists και συνέχισαν για τον τροχόδρομο που θα τους έβγαζε στον ενεργό που εκείνη την ώρα ήταν ο 26L. Το πρόγραμμα θα ήταν το ακόλουθο: Θα κάνανε 4 με 5 touch and go και στη συνέχεια θα έκαναν ένα Intermediate stop για να αφήσει τον εκπαιδευτή και να μπεί εκ νέου στον ενεργό για να κάνει ένα κύκλο και προσγείωση. Στο άκουσμα των παραπάνω το μόνο που ευχήθηκε ο μαθητής ήταν να γίνει το συντομότερο. Γενικώς ότι είναι να γίνει, να γίνει γρήγορα. Ήδη με αυτές τις σκέψεις είχε κάνει 3 touch and go στον 26L και ο άνεμος είχε κάνει αισθητή τη παρουσία του, ορμώμενος από 340 μοίρες από περίπου 8 έως και 12 κόμβους.

Είχαν ήδη ολοκληρώσει το 4ο touch and go και λίγο πριν οριζοντιώσουν στα 1000′, ο Γ.Π. τον ενημέρωσε ότι λόγω ανέμου δεν θα μπορέσει να γίνει το solo και πως δεν βρίσκει λόγο να αναλώνουν χρόνο πτήσης ενώ ο μαθητής είναι έτοιμος. Έτσι, abeam του πύργου, ενημέρωσαν ότι η επόμενη προσγείωση θα είναι full stop. Ο μαθητής έκανε ακόμα μία καλή προσγείωση, γεγονός που τον γέμισε ικανοποίηση. Όση ικανοποίηση μπορεί να νοιώθει κάποιος που τελευταία στιγμή δεν βγήκε σόλο. Το αξιόλογο της πτήσης αυτής ήταν το ότι και οι 5 προσγειώσεις ήταν πολύ καλές παρά τον crosswind άνεμο, και ειδικά μία ήταν μάλλον η καλύτερή του ως τότε. Ανανέωσαν το ραντεβού τους για το ερχόμενο σαββατοκύριακο, Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος. Έτσι το solo μετά από 3η αναβολή λόγω αέρα, μπορεί να περιμένει.

Comments are closed.

Copyrighted Image