• Προφίλ

  • Who's Online

    4 visitors online now
    0 guests, 4 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

Οι ηλεκτρονικές “μας” προτιμήσεις (by Google)

Τίτλος: Οι ηλεκτρονικές «μας» προτιμήσεις …by Google
Συγγραφέας: Χρυσός-Γκλαβάς Δημήτριος
Ημ/νία: 14/10/2011

Πρώτη ανάρτηση: https://www.asskicker.gr/

Το ακόλουθο κείμενο αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του Χρυσού Γκ. Δημήτρη, βάσει του νόμου 2121/1993 και της Διεθνούς Σύμβασης της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με το νόμο 100/1975). ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή αυτού με οποιοδήποτε μέσο ή τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, χωρίς άδεια του δημιουργού.

Επίλογος
Ξεκινάω ανορθόδοξα με τον επίλογο (ναι καλά διαβάσατε). Ο επίλογος αποτελείται από ένα μικρό εμβόλιμό σχόλιο-αίτημα το οποίο το ζητάω ενώ ήδη έχω τελειώσει τη παρουσίαση του ελληνικού αλφαβήτου και πλέον μπορώ να …υπολογίσω την (όχι μικρή) έκταση του κειμένου μου: Σας είμαι προκαταβολικά υπόχρεος για το αίτημά μου να διαβάσετε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το άρθρο. Αποτελεί αποτέλεσμα προσωπικού κόπου και εργασίας. Είμαι στη διάθεσή σας για κάθε επεξήγηση, πληροφορία καθώς και κάθε σχόλιο είναι ευπρόσδεκτο. Ίσως στο τέλος του κειμένου που αυτή τη στιγμή συνεχίζω να γράφω, να διαβάσετε ένα μικρό συνοπτικό δίγραμμό. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και πάλι.

Αφορμή αποτέλεσε ένα άρθρο σε κάποιο περιοδικό πριν 5-6 χρόνια που είχα διαβάσει και μου είχε κάνει εντύπωση. Όχι τόσο για το περιεχόμενο, όσο για την ιδέα της τότε “χαρτογράφησης” της καθημερινότητας και των προτιμήσεων όπως παρουσιάζονταν από έναν κολοσσό της τεχνολογίας και του διαδικτύου, της Google. Το άρθρο είχε ως θέμα την επιγραμματική αναφορά των προτάσεων αναζήτησης του google.com πληκτρολογώντας απλά και μόνο 1 γράμμα. Αυτό έγινε και για τα 24 γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου. Πλέον η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει αλλάξει, έχουν προσαρμοστεί οι αναζητήσεις με τη συμβολή και του locale του υπολογιστή και του browser που “σερφάρει” ο καθένας μας. Για τους αμύητους, locale είναι το σύνολο των παραμέτρων που καθορίζουν τη γλώσσα, τη χώρα, την ζώνη ώρας και ένα πολύπλοκο σετ που παίζει ρόλο στην εμπειρία χρήσης (τι βλέπεις, τι -υποτίθεται ότι- προτιμάς και άλλα πολλά). Έτσι τα αποτελέσματα που εμφανίζονται διαφέρουν βάσει της τοποθεσίας που βρίσκεται ο κάθε χρήστης και στη διαδικασία παρουσίασης των προτιμήσεων παίζουν ρόλο εκατοντάδες παράμετροι που μόνο ένας αναλυτής SEO (Seach Engine Optimization) μπορεί να παρουσιάσει και να κατανοήσει πλήρως. Επιπλέον (όπως σωστά υποθέσατε) είναι σχεδόν βέβαιο ότι αν δοκιμάσετε να κάνετε και εσείς το παρακάτω θα έχετε διαφορετικές “προτάσεις” παρόλο που για παράδειγμα μπορεί να μπείτε με τον ίδιο browser, τον ίδιο πάροχο ίντερνετ, το ίδιο λειτουργικό σύστημα, την ίδια γλώσσα συστήματος ακόμα και τις ίδιες προτιμήσεις συστήματος.
Θέλω να σταθώ και να αναφέρω αποτελέσματα-προτιμήσεις-προτάσεις της εν λόγω “μηχανής αναζήτησης” σε σχέση πρώτα από όλα με την “ζήτηση” των αναζητήσεων από τους χρήστες, τη καθημερινότητά μας όσο και τις διαμορφωμένες από τα σημεία των καιρών υποθέσεις πιθανής πληκτρολόγησης που παρουσιάζονται. Κάποιες προτάσεις επίσης είναι πιθανό να μην είστε ούτε καν ενήμεροι για την σημασία ή την ύπαρξή τους αλλά τι να κάνουμε. Αν τα ξέραμε όλα όσα κυκλοφορούν και εμφανίζονται στο ίντερνετ θα ήταν περιττό να συνεχίσουμε την ενασχόληση μας μαζί του. Σε κάθε αποτέλεσμα του Ελληνικού και του αγγλικού αλφαβήτου θα προσθέσω ένα μικρό σχόλιο που ίσως σταθεί αφορμή για μία δικιά σας αναζήτηση ή ένα προβληματισμό για το “τι βλέπουμε”, “τι ζητάμε” και “τι μας προτείνεται”.
Προσθέτοντας και μία πιο εύθυμη νότα σε αυτό που ακολουθεί, θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα όχι και τόσο εμφανές “καλούδι” αλλά αρκετά σημαντικό, του φιλτραρίσματος αποτελεσμάτων που ονομάζεται το Safe Search. Με τη συμβολή του, οι άσεμνες ή προσβλητικές λέξεις και έννοιες τείνουν να εκλείψουν από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Καλό είναι να τονιστεί ότι το παραπάνω, τολμώ να το χαρακτηρίσω επίτευγμα, έχει επιτευχθεί με τη συνεργασία των αναλυτών του google και διαφόρων φορέων σε διεθνές επίπεδο (π.χ. OnGuard Online, Common Sense media, iKeepSafe, StaySafeOnline) με σκοπό να γίνει ο παγκόσμιος ιστός καθαρότερος, αποδοτικότερος, φιλικότερος προς όλους τους χρήστες ή έστω της πλειοψηφίας τους, και το Ίντερνετ να γίνει ένα εργαλείο προσαρμοσμένο στις επιθυμίες του κάθε χρήστη.
Μία ακόμα μικρή και δυστυχώς γκρίζα ή μαύρη κηλίδα που θέλω επίσης να επισημάνω η οποία δυστυχώς έχει γιγαντωθεί, είναι η ένταξη των greekglish αλλά και της “ανοχής” του αναλφαβητισμού στη ζωή μας, όπου παραδείγματα (γιατί δεν νομίζω να έγινα πλήρως κατανοητός με το παραπάνω) θα δείτε στη συνέχεια. Ας αρχίσουμε λοιπόν…

α Αθηνόραμα
Με Α κεφαλαίο ή α μικρό, το γνωστό περιοδικό εμφανίζεται σαν την πιθανότερη πληκτρολόγησή μας από το πρώτο πληκτρολογούμενο γράμμα.

β Βάσεις 2011
Δεν θα έλεγα ότι περίμενα ένα τέτοιο αποτέλεσμα (πλέον έχουμε μπει στον Οκτώβρη), αλλά υποθέτω ότι με τόση “δουλειά” που έχουν τα ΜΜΜ, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά, ίσως το ίντερνετ είναι η μόνη έμπιστη λύση για τη άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες, όπως για παράδειγμα οι βάσεις εισαγωγής του 2011.

γ Γοογλε
Εδώ έρχεται το πρώτο παράδειγμα “ανοχής”. Σαφώς και το γόογλε δεν είναι Ελληνική λέξη. Είναι μία μεταφορά πλήκτρο-προς-πλήκτρο της αγγλικής λέξης google και σίγουρα το μόνο πράγμα που έρχεται στο μυαλό σας είναι το σποτάκι του Ράδιο Αρβύλα σχετικά με το ίντερνετ στην αρχαιότητα. Εδώ επίσης βλέπουμε και ένα ίχνος εσωτερικής διαφήμισης καθώς όπως ισχύει παντού, έτσι και εδώ “αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει”. Επίσης να προσθέσω μία σπαρταριστή λεπτομέρεια που νομίζω αξίζει αναφοράς. Το άρθρο που αποτέλεσε αφορμή για το κείμενο που διαβάζετε τώρα, στο γράμμα “Γ” με την απουσία τότε των “Φίλτρων ασφαλούς αναζήτησης” μόνο σεμνά αποτελέσματα δεν εμφάνιζε. Πιστεύω να καταλαβαινόμαστε…

δ Δεη
Τα “σημεία των καιρών¨” που αναφέραμε παραπάνω νομίζω πως “επηρεάζουν” τις προτιμήσεις μας στο γράμμα Δ. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος μπορεί να ψάχνει τη Δ.Ε.Η. για ευχάριστο λόγο παρά μόνο για την εύρεση τηλεφώνων επικοινωνίας, παραπόνων και ότι άλλο “ευχάριστο”.

ε Εορτολόγιο
Οι υπολογιστές και το ίντερνετ έχουν μπει κυριολεκτικά στη ζωή μας. Έχουν αντικατασταθεί ατζέντες, ρολόγια, ημερολόγια, κομπιουτεράκια, μολύβι και γόμα από τα μηχανήματα αυτά. Ας μη ξεχνάμε όμως ότι είμαστε άνθρωποι και έχουμε γύρω μας ανθρώπους. Αν 364 μέρες το χρόνο τους ξεχνάμε, ας τους θυμηθούμε έστω μία μέρα. Τη μέρα της γιορτής τους.

ζ Ζώδια
Πάει ο καιρός που περιμέναμε (ή μάλλον όσοι περιμένατε) το μηνιαίο/εβδομαδιαίο περιοδικό ή ακόμα και την ημερήσια εφημερίδα/τηλεοπτική εκπομπή για να δείτε “τι θα γίνει στη ζωή σας”. Πλέον τα ζώδια είναι επιστήμη που οι μεταβλητές και οι παράμετροι “τρέχουν” όχι κάθε μέρα αλλά κάθε λεπτό. Πέραν των εργαλείων του γραφείου που αντικατέστησαν οι υπολογιστές, αντικατέστησαν και τα ποικίλης ύλης περιοδικά επίσης η γραμμές υψηλής χρέωσης δεν είναι για τις τσέπες όλων.

η Ηοτμαιλ
Όχι, όχι. Ούτε αυτή είναι Ελληνική λέξη. Εδώ εμφανίζεται η υπηρεσία που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε φτιάξει τουλάχιστον 1 email/λογαριασμό από το 1996 και έπειτα.

θ Θερμιδομετρητής
Πλέον και οι παραδοσιακές δίαιτες, θερμιδομετρήσεις έχουν αντικατασταθεί από τις διαδικτυακές αναζητήσεις.

ι Ικεα
Το πρώτο ίχνος e-shopping. Αφορά στο κατάστημα εξοπλισμών σπιτιού κ.α. Πλέον και η μετακίνηση ως το αεροδρόμιο (βενζίνη συν διόδια Αττικής οδού) είναι ένας επιπλέον ανασταλτικός παράγοντας αν μιλάμε μόνο για “window shopping”.

κ Καιρός
Αν τα ζώδια, όπως είπαμε πριν, μεταβάλλονται κάθε λεπτό, ο καιρός είναι ότι σημαντικότερο για τους υποψήφιους ταξιδιώτες, σε συνδυασμό με τον περιορισμένο τηλεοπτικό χρόνο και γεωγραφική αναφορά από τα δελτία καιρού. Υπάρχουν online πληροφορίες από τον “κλασικό” καιρό μέχρι και real-time παρακολούθηση των πιο ακραίων καιρικών φαινομένων σε κάθε μήκος και πλάτος του πλάνήτη. Ακόμα και από εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον…

λ Λεξικό
Μία ευχάριστη ένδειξή ότι ψάχνουμε τη γλώσσα μας ακόμα και online. Δυσάρεστο βέβαια είναι το ότι τη ψάχνουμε και δεν τη ξέρουμε ήδη.

μ Μετεο
βλ Καιρός και ακόμα πιο ψαγμένα πράγματα.

ν Ναυτεμπορική
Αρχικά απόρησα και είπα να το googlάρω… “Είναι πρώτη σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα μεταξύ των οικονομικών εφημερίδων της Ελλάδας, πρώτη σε κερδοφορία, πρωτοπόρος σε διεθνείς συνεργασίες με ένα από τα δημοφιλέστερα site του ελληνικού διαδικτύου, βραβευμένο με το Grand Ermis και το Ermis Gold στην κατηγορία Best Media Site.” Αυτό εδώ τα εξηγεί όλα και είναι προτιμότερο από τις οικονομικές “αναλύσεις” των καναλιών σε βράδυνες ώρες.

ξ Ξενοδοχεία
Το e-shopping έχει ακολουθήσει το ήδη έμπειρο τουριστικό/ξενοδοχειακό κλάδο. Τα ξενοδοχεία ήδη κάνουν χρυσές δουλειές από τις online κρατήσεις οπότε είναι απολύτως λογικό το “ξ” να παραπέμπει στα ξενοδοχεία.

ο Ονειροκρίτης
Ακολουθώντας τα ζώδια, τις …θερμίδες, φτάνουμε και στα όνειρα. Ποιός μπορεί να περιμένει τον Ονειροκρίτη του 2020; Και ποιός εκδοτικός οίκος θα μπει σε έξοδα από τώρα; Τα λέμε online και όποτε γουστάρουμε κάνουμε edit και τα σβησμένα γράφονται στο χιόνι.

π Πλαίσιο
25 τουλάχιστον χρόνια παρουσίας στην τεχνολογική ζωή της Ελλάδας καθιστούν το αποτέλεσμα του “π” λογικότατο.

ρ Ράδιο
Όταν η ενασχόληση με τον ΗΥ είναι πολύωρη, όταν λείπει η παρέα, όταν η τηλεόραση κουράζει, όταν το ράδιο δεν είναι ψηφιακό και η αναζήτηση σταθμού αποτελεί ολόκληρη διαδικασία, τι πιο εύκολο να διαλέξεις το ραδιοφωνικό σταθμό που θες, να δεις το πρόγραμμά του και ότι άλλο επιθυμείς.

σ Σκάι
Από τα λίγα ενημερωτικά site με δυνατότητα offline αποθήκευσης των περιεχομένων του. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και τα πάνω από 131,000 pageviews ημερησίως καθιστούν το skai.gr πρώτο σε επισκεψιμότητα μεταξύ των ελληνικών ενημερωτικών σελίδων. Συνέπεια των παραπάνω, η πρωτιά στο “σ” είναι ένα φυσιολογικότατο αποτέλεσμα.

τ Τρομακτικό
Προ διετίας το troktiko είχε “τρελάνει” το google (πατρική εταιρία του blogspot.com) ως το blog με τις περισσότερες αναγνώσεις σε μία μέρα παγκοσμίως. Μέσα από διάφορες “τρικυμίες” και λοιπές ζυμώσεις της σελίδας επανήλθε με νέο όνομα. Ίσως να ήταν και λίγο “δύσκολο” να θυμηθεί κανείς να προσθέσει τη κατάληξη .blogspot.com μετά το όνομα της σελίδας, το google …έβγαλε το φίδι από τη τρύπα για όσους …δυσκολεύονταν.

υ Υοθτθβε
Μετά το γοογλε και το ηοτμαιλ αυτό το αποτέλεσμα ούτε καν μπορεί να προφερθεί. Ναι. Σωστά μαντέψατε. Είναι πλήκτρο-προς-πλήκτρο ελληνική γραφή του youtube.com, του πασίγνωστού video tubbing ιστότοπου. Αν το google δούλευε σωστά κρατώντας τις …αρχαιοελληνικές ρίζες του, θα το μετέφραζε κιόλας σε “Συσωλήν” κατά το Ράδιο Αρβύλα, αλλά στο “σ” το Σκάι του πήρε τα ηνία! …προς το παρόν.

φ Φυλετικές μάχες
Παραξενεύτηκα που δεν έβγαλε τη σελίδα ενός πασίγνωστού ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και εδώ παίζει ρόλο το locale του Υπολογιστή μου αλλά και του Browser. Ούτε στο κοινωνικό δίκτυο έχω λογαριασμό ούτε στις Φυλετικές Μάχες αλλά τι να κάνουμε… Το google πρέπει κάτι να δείξει. Ας διαλέξουμε αυτόν που προμοτάρεται περισσότερο γιατί ο άλλος έχει διαφημιστές τα ίδια του τα μέλη.

χ Χρυσός αριθμός φ
Αυτό και αν ήταν σοκ… Τι και πως δεν ξέρω. Όλη και όλη μία σελίδα το σχολικό δίκτυο sch.gr ενός καθηγητή φυσικής βρήκα που να το αναφέρει… Καθώς υποσχέθηκα επιγραμματική αναφορά σε κάθε αποτέλεσμα, να σας ενημερώσω ότι ο αριθμός Φι έχει εφαρμογές σε Άλγεβρα, Γεωμετρία και λοιπές φυσικές επιστήμες και παρακλάδια των Μαθηματικών.

ψ ψαρ.γρ
Όχι. Δεν είναι σελίδα πώλησης ή ενημέρωσης σχετικά με τα ψάρια. Είναι μία ακόμα πλήκτρο-προς-πλήκτρο μετάφραση του car.gr. Ποιός περιμένει τη χρυσή ευκαιρία; Κάθε μέρα χιλιάδες νέες καταχωρήσεις και τροποποιήσεις των ήδη υπαρχόντων στην οθόνη σας.

ω Ώρα
Ήδη γράφω 2 ώρες αυτό το άρθρο. Τι άλλη αναφορά να κάνω στην ώρα; Και όσο σκέφτομαι ότι πιθανώς χρειαστεί κανένα 2ωρο ακόμα για την αγγλική αλφάβητο…

Το “ω” μου δίνει την πάσα για τη συνέχεια με το αγγλικό αλφάβητο: Και τώρα είναι “ώρα” για την αγγλική παρουσίαση… Πιθανώς θα παρατηρήσετε ότι κάποιες προτιμήσεις είναι ίδιες και στα ελληνικά… Σε αυτό πέραν του locale (αμάν πια με αυτή τη καραμέλα) παίζει ρόλο και φυσικά η ζήτηση των αναζητήσεων των χρηστών. Ας δούμε λοιπόν τι έχει να μας πει το qwerty…

a ant1
Προσωπικά ποτέ δεν έχω μπει στη σελίδα του καναλιού του Αμαρουσίου για ενημέρωση. Με τόσες online και webtv εκπομπές και λειτουργίες που πήραν το παιχνίδι επάνω τους ήρθε η πρωτιά. Σε μία δεύτερη σκέψη ίσως να εμφάνιζε το apergia.gr. Θέλει πολύ δουλειά … ή μάλλον απεργία ακόμα για να γίνει αυτό.

b Btjunkie
Αυτή η έννοια μου θυμίζει λίγο “χρυσό αριθμό φ”. Εντελώς άγνωστη δηλαδή. Εν τέλει είναι ένα bit torrent client. Ξέρετε, για να κατεβάζετε torrents. Περίεργο γιατί εγώ χρησιμοποιώ το vuze το συγκεκριμένο το ακούω πρώτη φορά.

c car
Αμάξια και …αγγλιστί.

d drive me
Μία σελίδα που κατατάσσεται στη κατηγορία των πλοηγών. Ε-πλοηγών για την ακρίβεια. Χρήσιμοι και αρκετά κατατοπιστικοί. Πολλές φορές στέκονται καλύτερα από τα GPS και πολύ συχνότερα ενημερωμένα αλλά που θα βρω mobile dsl (εδώ γελάμε) ή 3g σήμα στη διασταύρωση …Αχλαδερής – Πολιχνίτου (!);

e ebay
Θα πείτε ψέματα αν δεν έχετε μπει στον εν λόγω ιστότοπο δημοπρασιών έστω μία φορά στην ως τώρα ψηφιακή σας ζωή. Πάω στοίχημα ότι οι μισοί είστε και μέλος… Και τα μισά μέλη έχουν κάνει άνω των 2 αγορών… Ακόμα και αν δεν τα λέω εγώ τα λένε οι “έρευνες”.

f facebook
Πασίγνωστο, βαρετό και εξαρτησιογόνο. Αν και ο browser μου έχει πάνω από ένα χρόνο να “προσεγγίσει” τον εν λόγω διακομιστή, με cache καθαρή, ο μεγάλος αδελφός σε προκαλεί και σε προσκαλεί να τον επισκεφτείς. Ο μεγάλος αδελφός ζητάει να ενημερώσω όσους δεν γνωρίζουν η cache είναι η προσωρινή μνήμη του browser που αποθηκεύει τις προτιμήσεις και τις επισκέψεις που έχουν γίνει σε κάθε σελίδα.

g google
Ομοίως με το “γοογλε”… Αγγλιστί. Δεν ήξερα ότι υπάρχει η λέξη. Έγραψα “Αγγλιστί” στο google και μου επιβεβαίωσε την ύπαρξη. Την δανείστηκα και στο “car”, τη ξαναχρησιμοποιώ τώρα. Με σχεδόν το 49% των παγκοσμίων αναζητήσεων να του ανήκει, και με πάνω από 1 δισ. επισκέψεις τον μήνα μόνο στην Ελλάδα φυσικά και τη καθιστά τη σελίδα με τις περισσότερες επισκέψεις στο κόσμο.

h hotmail
Θα προτιμήσω το “ηοτμαιλ” γιατί είμαι “proud to be Greek!”.

i in.gr
Λαμπράκειος ενημέρωση από το 1999. Περιγράφεται από τον ίδιο τον οργανισμό Λαμπράκη ως το μεγαλύτερο portal που λειτουργεί στην Ελλάδα. Η σελίδα ανάλυσης επισκέψεων Alexa.com σημειώνει ότι πάνω από το 92% των επισκεπτών έρχεται από την Ελλάδα.

j jumbo
Όλοι έχουμε προσέξει μία διαφήμισή του, ραδιοφωνική ή τηλεοπτική… Διίστανται οι απόψεις αναλόγως το γούστο του καθενός για τις jumbo-διαφημίσεις αλλά όλοι το έχουμε επισκεφτεί τουλάχιστον 1 φορά.

k kairos
Πρώτο “κρούσμα” greekglish. Κάνω τα στραβά μάτια και υποθέτω ότι δεν έχουμε εγκαταστήσει τις ελληνικές γραμματοσειρές στον ΗΥ…

l lol
lol… Laughing out loud. Αποτέλεσμα που με εκπλήσσει. Όχι για το τι σημαίνει. Ενώ είμαι ενήμερος για τη σημασία του περίπου από το 1997, απορώ γιατί ολόκληρο google να σε εντάσσει στο ακρωνυμικό greekglishισμό…

m meteo
Αποτέλεσμα που είδαμε και στο ελληνικό “Μετεο”. Χμ.. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο άλλο πιθανότερο αποτέλεσμα στο Μ. Αφού τα έχουμε πει στον καιρό πόσο σημαντικό είναι να ξέρεις τι θα σου ξημερώσει…

n newsbeast
Ενημερωτικό portal που καλύπτει θέματα τρέχουσας επικαιρότητας έως και κληρώσεων του ΟΠΑΠ, πρωτοσέλιδων εφημερίδων και προγράμματος τηλεόρασης.

o oasa
Όταν δεν υπάρχουν απεργίες, όταν το επιτρέπει η κίνηση θα έχετε παρατηρήσει κάτι μεγάλα μπλε χρώματος οχήματα να βόσκουν στους δρόμους του Λεκανοπεδίου. Ο Οργανισμός αστικών συγκοινωνιών Αθήνας έχει πληροφορίες για το από που έρχονται, που πάνε, που σταματάνε και τι ώρα (καλώς εχόντων το πραγμάτων, καιρού επιτρέποντος και Θεού θέλοντος) συμβαίνουν όλα αυτά.

p plaisio
Πλαίσιο Κομπιούτερς και στην Αγγλική…

q queen.gr
Πάντα είχα απορία αν υπάρχει λέξη που να περιέχει το Q και μετά από αυτό να μην έχει u. Καταπιανόμαστε με άλλο θέμα τώρα αλλά για μία σελίδα με γυναικεία θέματα (ομορφιάς, περιποίησης κλπ) δεν μπορώ να κάνω και κάποιο σχόλιο πέραν του να πω μπράβο σε όσες το έχουν ψάξει googlάροντας το με αποτέλεσμα να βγαίνει το queen.gr πρώτο αλλά σε ένα γράμμα που είναι κάπως παραμελημένο.

r reload it
“Καλόοοοο!” Ατάκα που μετά το reload σου μένει. Πλέον εύκολο και να το βρεις. R + και loadαρες!

s skroutz
Δεν υπάρχει μόνο το Πλαίσιο/Plaisio. Πιστεύω το γνωρίζουμε αυτό όλοι ε; Μηχανή αναζήτησης σε ΟΛΑ τα tech e-shops στην Ελλάδα και όχι απαραίτητα. Από το 2004 με 12 καταχωρημένα καταστήματα φτάσαμε στο 2011 με 616 καταστήματα και πάνω από 3 εκ. προϊόντα.

t tromaktiko
Τρομακτικά tromaktiko. Αποτέλεσε το …red bull του Blogspot.com. Γιατί; Μα γιατί “του έδωσε φτερά!”.

u utube
Για τους ..μερακλήδες του video tubbing. Slang ονομασία για το youtube.

v village
Village. Παλιά έβγαινε ο όμιλος Virgin… Πλέον το γρήγορο ίντερνετ έκανε τη μουσική βιομηχανία να φυτοζωεί και αμφιβάλω αν θα αντέξουν και οι κινηματογραφικές επιχειρήσεις στην “πειρατεία”.

w whats up
Αφού περάσαμε τα γράμμα τα C, Q, R, V και τώρα είμαστε στο W, σημειώνεται και μέσω διαδικτύου και google μία νίκη της Cosmote όσον αφορά την πρόβλεψη πληκτρολόγησης. Καθώς ούτε Q στο Q, ούτε Vodafone στο V, ούτε Wind στο W εμφανίστηκαν. Βέβαια ούτε και Cosmote αλλά στα σημεία εμφανίστηκαν στο R το Reload it και στο W το What’s up. Τα συμπεράσματα δικά σας…

x xe
Χρυσή ευκαιρία. Online. Για να μη περιμένουμε τον περιπτερά να ανοίξει τα δέματα και φυσικά να μην χρειάζεται να ξημερώσει Τρίτη. 24 / 7.

y youtube
Υοθτθβε… Μη ξεχνιόμαστε. Κρατήστε σημειώσεις… 43 γλώσσες, πάνω 700 δισ. αναπαραγωγές, 13 εκατομμύρια ώρες βίντεο μεταφορτώθηκαν μόνο το 2010, 48 ώρες βίντεο μεταφορτώνονται κάθε λεπτό, κάθε μέρα μεταφορτώνεται υλικό βίντεο με συνολική διάρκεια που πλησιάζει τα 8 χρόνια, προβάλλονται καθημερινά 3 δισ. βίντεο, τα βίντεο που δημοσιεύονται μέσα σε ένα μήνα είναι περισσότερο από το περιεχόμενο που δημιούργησαν τα τρία μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα των H.Π.Α. μέσα σε 60 χρόνια, το 70% των επισκεπτών είναι εκτός των ΗΠΑ. Τι άλλο θέλετε για να πειστείτε ότι αξίζει τη πρώτη θέση στο y; Ποιό yahoo; Εξάλλου μη ξεχνάτε ότι το youtube έχει αγοραστεί από τη google οπότε δεν υπήρχε κανένας λόγος να προτείνεται από τη google η αναζήτηση του αντίπαλου δέους.

z zougla
Ο Μάκης έκανε καλή δουλειά και ανέβασε μία σελίδα με πολύ καλό περιεχόμενο και δέχεται πάνω από 15.000 ξεχωριστούς επισκέψεις το μήνα. Αν το Z προηγούνταν από το Υ δεν τρομάζαμε με τα μεγέθη του youtube και θα καταλαβαίνατε τη διαφορά.

Κάπου εδώ εξαντλήσαμε 24 + 26 σύνολο 50 γράμματα μέσα σε ένα κείμενο σχεδόν 8 σελίδων. Σίγουρα κάποιοι με βρήκατε κουραστικό και όσοι καταφέρατε να φτάσετε ως εδώ σας αξίζει ένα μεγάλο μπράβο και ένα ευχαριστώ. Θα ήθελα πολύ μετά από ένα Χ χρονικό διάστημα να κάνω ξανά κάτι αντίστοιχο, να δω τι “διαλέγει” το google για εμάς και τι εμείς από το google.

Τέλος σαν συμπληρωματική πληροφορία σας παραθέτω τα χαρακτηριστικά του Υπολογιστή και browser (locale) που πραγματοποιήθηκε η παραπάνω έρευνα.
Χρησιμοποιήθηκαν Ελληνικά Windows 7 Ultimate με Ελληνικό Mozilla Firefox 8, σε ζώνη ώρας GMT + 2.

Το ακόλουθο κείμενο αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του Χρυσού Γκ. Δημήτρη, βάσει του νόμου 2121/1993 και της Διεθνούς Σύμβασης της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με το νόμο 100/1975). ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή αυτού με οποιοδήποτε μέσο ή τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, χωρίς άδεια του δημιουργού.

Previous Post
Comments are closed.

Copyrighted Image