• Προφίλ

  • Who's Online

    1 visitors online now
    0 guests, 1 bots, 0 members
  • HTML5 Powered with Connectivity / Realtime, CSS3 / Styling, Performance & Integration, and Semantics IP Address= ".$ip.""; $sql = "INSERT INTO asskicker_login (ip,timestamp,other,refferer) VALUES ('".$ip."', '".$now."', '".$_SERVER['REQUEST_TIME']."', '".$ref."')"; //echo $sql; $result = mysql_query("SET NAMES utf8;"); $result = mysql_query($sql); ?>

#011 – Σχεδόν προσγείωση

Ώρες Πτήσης: 9.5
Πτήση: #8
Ημερομηνία: 05/11/2013
Αφετηρία: LGMG (Μέγαρα)
Πορεία: Local flight
Προορισμός: LGMG (Μέγαρα)
Ύψος πτήσης: 1000′
Αεροσκάφος: SX-ARA

H Τρίτη εκείνη δεν είχε τόσο άνεμο. Κάτι ψιλά πλαγιομετωπικά. Σχεδόν άπνοια σε σχέση με την προηγούμενη φορά. Statup και τροχοδόμηση φυσιολογική. Απογείωση, άνοδος στα 500′ και αριστερή στροφή για την είσοδο στο crosswind του 26L. Αυτή τη φορά ο χειρισμός του κινητήρα ήταν πιο σωστός. Ο καιρός βόλευε για να κάνει πιο καλή προσέγγιση στην τελική. Σχεδόν και τις 6 φορές το ύψος ήταν καλό. Και τις 6 φορές χρειάστηκε η συμβολή του Γ.Π. στο πηδάλιο για να γίνει το touch. Ο μαθητής ίσως είχε βλέψεις να το πατήσει αυτός αλλά εν τέλει δεν μπορώ να πω ότι τα κατάφερε. Έκανε και ένα Missed approach για εκπαιδευτικούς σκοπούς και γενικά είχε την checklist μέσα στο μυαλό του όλη την ώρα.

Με την προσγείωση και το σβησιμο του κινητήρα στο πάρκινγκ ο Γ.Π. λίγα λεπτά μετά είχε ήδη συντάξει μία μικρή λίστα με θέματα προς βελτίωση.

– Καλύτερη μελέτη του Manual του αεροσκάφους
– Κάθετη πορεία σε όλα τα σκέλη
– Στη τελική 70knots και ανάλογη χρήση κινητήρα
– Flare: πολύ μικρή κίνηση πίσω στα σπασίματα και περιμένεις… ΠΟΤΕ το χέρι μπροστά

Μόνο αυτά. Με την πίστη του εκπαιδευτή για το ότι σύντομα θα έχουμε καλά αποτελέσματα δώσανε ραντεβού για την επόμενη φορά.

Υ.Γ. Μέχρι η προσγείωση να γίνεται με επιτυχία από τον ίδιο, τα άρθρα θα είναι μικρά σε έκταση…

Comments are closed.

Copyrighted Image